Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152
Переглянути
3 результатів
Search Results
Документ Методичні аспекти використання біорізноманіття Кіровоградщини в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Найдьонова, Галина Георгіївна; Найдёнова, Галина Георгиевна; Naidonova, Halyna Heorhiivna; Аркушина, Ганна Феліксівна; Аркушина, Анна Феликсовна; Arkushyna, Hanna(uk) У статті розглядається питання суті змісту готовності до краєзнавчої роботи студентів майбутніх вчителів. Зазначено умови фахової підготовки студентів в природних та лабораторних умовах з метою вдосконалення їх краєзнавчих та екологічних знань, природоохоронних умінь, ціннісної орієнтації щодо збереження природи, та загального підвищення рівня професійної компетентності.Документ Методичні аспекти використання біорізноманіття Кіровоградщини в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Найдьонова, Галина Георгіївна; Найдёнова, Галина Георгиевна; Naidonova, Halyna Heorhiivna; Аркушина, Ганна Феліксівна; Аркушина, Анна Феликсовна; Arkushyna, Hanna(uk) У статті розглядається питання суті змісту готовності до краєзнавчої роботи студентів майбутніх вчителів. Зазначено умови фахової підготовки студентів в природних та лабораторних умовах з метою вдосконалення їх краєзнавчих та екологічних знань, природоохоронних умінь, ціннісної орієнтації щодо збереження природи, та загального підвищення рівня професійної компетентності.Документ Формування екологічної компетентності студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Найдьонова, Галина Георгіївна; Фурдуй, Ярослава Олегівна; Найдёнова, Галина Георгиевна,; Фурдуй, Ярослава Олеговна; Naidonova, Halyna Heorhiivna; Furdui, Yaroslava Olehivna(ua)У пропонованій статті йдеться про необхідність формування в студентської молоді екологічної компетентності. Зазначені умови підвищення ефективності навчально-виховного процесу з формування екологічної компетентності особистості.