Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (uk) У сучасних умовах розвитку українського та й світового суспільства на передній план виходить проблема розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін. Саме ці дисципліни є основою науковотехнічного прогресу початку ХХІ століття. У статті визначено основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін.
  • Документ
    Основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (uk) У сучасних умовах розвитку українського та й світового суспільства на передній план виходить проблема розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін. Саме ці дисципліни є основою науковотехнічного прогресу початку ХХІ століття. У статті визначено основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Методична система розвитку інформаційно-цифрової компетентності магістрів комп’ютерних технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (uk) У статті проаналізовано відмінність підготовки магістрів і бакалаврів професійної освіти. У практиці підготовки магістрів педагогічної галузі ще не акцентована увага на вимогах до такої категорії фахівців. Не визначено їхнє місце в освітній галузі. Поняття магістр ми розглядаємо як рівень вищої освіти, який докорінно відрізняється від бакалавра, насамперед тим, що він на базі кваліфікації бакалавра здобув поглиблені наукові та спеціальні знання і навички гостро інноваційного характеру. Обов’язковим елементом має бути практичний досвід застосування інновацій для вирішення проблемних професійних завдань, зокрема використання інформаційно-цифрових технологій. Така відмінність розглядається через аналіз показників методичної системи підготовки магістра комп’ютерних технологій, де основними є педагогічні та інженерні компоненти, які складають ціннісно-мотиваційний, змістовий, діяльнісний та рефлексивний блоки. На їх основі нами створена модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх магістрів комп’ютерних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-цифровакомпетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (ua) У статті висвітлено результати теоретичного аналізувизначення змісту поняття «інформаційно- цифрова компетентність» та аналіз зарубіжного і вітчизняного досвіду її формування у закладах освіти.ЗгідноКонцепції Нової українського школиінформаційно-цифрова компетентністьпередбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо). У статті визначено компоненти інформаційно-цифрової компетентності, зокрема, уміння, ставлення та навчальні ресурси. Акцентовано увагу на перспективності розвитку зазначеної компетентності у майбутніх фахівців спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)».
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інформаційно-цифрових ресурсів у навчанні фізики та технічних дисциплін
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Е. М.; Tryfonova, О.
    (ua) У статті акцентована увагу на проблемах організації освітнього процесу з фізики та технічних дисциплін у вищій школі. Аргументовано необхідність розвитку у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій інформаційно-цифрової компетентності в умовах цифровізації українського суспільства. У статті виділено основні компоненти інформаційно-цифрових ресурсів.