Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/131
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ Індивідуальна програма бігової роботи легкоатлеток-стаєрів на заняттях підвищення спортивної майстерності при підготовці до кросового сезону(2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) Мета: розробити індивідуальну програму бігової роботи легкоатлеток, що спеціалізуються у бігу на довгі дистанції, під час підготовки до осінньо-зимового кросового сезону. Матеріал: дослідження було проведено у групі підвищення спортивної майстерності з легкої атлетики факультету фізичного виховання педагогічного університету. У ньому взяло участь 4 спортсменки, що спеціалізуються у бігу на довгі дистанції, віком 19 – 20 років. Результати: Представлено індивідуальну програму бігової роботи легкоатлетки на основі системи мезоциклів і мікроциклів. Розкрито структуру і зміст бігової роботи у кожному мезоциклі. Визначено тенденції приросту бігових навантажень у мезоциклах. Висновки: доведено ефективність впровадження даної програми у тренувальний процес підготовки спортсменки до кросового сезону на основі покращення результату змагальної вправи та підвищення спортивної кваліфікації з легкоатлетичного кросу.Документ Вплив тренувального навантаження на розвиток рухових здібностей юних легкоатлетів 12-13 років(2014) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) Мета: у статті проаналізовано розвиток рухових здібностей легкоатлетів у річному циклі підготовки. Матеріал: обстежено 15 легкоатлеток віком 12 – 13 років. Результати: розглянуто основні положення теорії спортивної підготовки юних легкоатлетів. Побудовано програму річного циклу підготовки спортсменів, яка складається з двох макроциклів, чітко визначено задачі, структуру і тривалість кожного з них. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників рухових здібностей у межах кожного макроциклу і у річному циклі. Встановлено, що у річному циклі підготовки показники швидкісних здібностей збільшилися на 4,75 %, швидкісної витривалості – на 6,40%, вибухової сили – на 4,42 %. Висновки: доведено ефективність розробленої структури планування річного циклу підготовки юних легкоатлеток, що підтверджується аналізом динаміки показників рухових здібностей. Виявлено позитивний вплив тренувальних програм з легкої атлетики в умовах секційної роботи на швидкісні здібності, швидкісну витривалість і вибухову силу.Документ Застосування дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» студентами факультету фізичного виховання(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) У статті розкрито структуру дистанційного курсу «Теорія і методика викладання легкої атлетики» для студентів напряму підготовки Фізичне виховання* Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Представлено організацію навчального процесу на основі поєднання традиційного та дистанційного навчання студентів. Визначено особливості застосування дистанційного навчання у процесі вивчення даного курсу: організовує самостійну роботу, поточний і підсумковий контроль якості знань студентів, забезпечує засвоєння теоретичного матеріалу, створює кращі умови для оволодіння практичним розділом навчальної програми.Документ Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, S. V.(UA) У статті охарактеризовано сучасний погляд на інтенсифікацію процесу фізичного виховання у вищій школі. З’ясовано сутність поняття «інтенсифікація». Визначено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу з фізичного виховання у вищій школі: удосконалення організації навчального процесу; оптимізація; індивідуалізація; гуманізація навчального процесу; впровадження сучасних освітніх технологій; формування позитивної мотивації студентів до занять; застосування ефективних форм і методів контролю та оцінки знань і навчальних досягнень студентів; формування професійної готовності викладачів фізичного виховання; покращення матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного забезпечення занять.Документ Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.(ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.