(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galyna Ivanivna
(uk) Завдання роботи полягали в обґрунтуванні шляхів та спрямованості удосконалення підготовки учителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності у початковій школі. Встановлено, що для ефективного формування професійної готовності майбутніх учителів фізичного виховання до оздоровчої роботи з попередження дидактогенних порушень і захворювань учнів початкової школи слід використовувати трьохкомпоненту модель цілісного педагогічного впливу, яка включає наступні етапи: вивчення спецкурсу «Фізична культура як бар’єр дидактогенних захворювань», проведення спецсемінару, проходження педагогічної практики.