Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/131
Переглянути
Документ Ефективність програми навчально-тренувального процесу юних легкоатлеток 13-14 років упродовж першого макроциклу річної підготовки (на прикладі спринтерського бігу)(2020) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Панченко, Галина Іванівна; Брояковський, Олександр Вікторович; Maleniuk, Tetiana; Babalich, Viktoriia; Panchenko, Halyna; Broiakovskyi, Oleksandr(ua) Мета: розробити й довести ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток-спринтерів упродовж першого макроциклу річної підготовки. Матеріал і методи: до експерименту було залучено десять спортсменок 13-14 років, які тренуються у гуртку з легкої атлетики опорного навчального закладу. Використано наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати: визначено, що у легкоатлетів на етапі попередньої базової підготовки застосовується двоциклове планування річної підготовки («здвоєний» цикл). Розкрито структуру планування тренувального процесу у першому макроциклі: періоди, етапи, мезоцикли. Розроблено програму тренувального процесу легкоатлеток упродовж першого макроциклу «здвоєного» циклу річної підготовки. Висновки: доведено ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток на основі підвищення їх показників фізичної підготовленості та спортивних досягнень на змаганнях з легкоатлетичного двоборства.Документ Удосконалення технічної підготовки студентів на заняттях підвищення спортивної майстерності з волейболу(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Бабаліч, В. А.; Maleniuk, Tatiana; Babalich, Viktoriia(ua) У статті висвітлюється проблема удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів масових розрядів. Обгрунтовано доцільність вирішення даної проблеми на основі аналізу початкових показників фізичної підготовленості, що відповідали середньому рівню, і початкових показників технічної підготовленості, що знаходилися на низькому і середньому рівнях. Удосконалено технічну підготовку волейболістів-початківців за допомогою систематичного впровадження традиційних спеціально-підготовчих вправ; застосування додаткового обладнання, пристроїв і тренажерів; урахування початкового рівня фізичного розвитку, технічної і фізичної підготовленості. Проаналізовано динаміку підвищення середніх показників технічної підготовленості волейболістів у процесі річного циклу тренувань. Доведено ефективність удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів.