Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/113
Переглянути
5 результатів
Search Results
Документ Формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей середнього шкільного віку(2024) Костенко, Руслана СергіївнаДокумент Розвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови(2024) Бурякова, Єлизавета Анатоліївна; Buriakova, E. A.(ua) Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу змісту та вивченню особливостей розвитку творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови. Описано поняття «творче мислення» та його роль у розвитку особистості молодших школярів. Здійснено вивчення факторів, які впливають на розвиток творчого мислення учнів початкових класів. Визначено важливість розвитку творчого мислення в освітньому процесі нової української школи та охарактеризовано зв'язок творчого мислення і навчання української мови в початкових класах та досліджено досвід роботи вчителя початкових класів Герніченко Т. М. на базі Тернівської філії Добровеличківського ліцею «Лідер». У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблем розвитку творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови. (en) Qualifying work is sanctified to the analysis of maintenance and study of features of development of the creative thinking of students of initial classes on the lessons of Ukrainian. A concept "creative thinking" and his role are described in development of personality of junior schoolchildren. The studies of factors, that influence on development of the creative thinking of students of initial classes, are carried out. Importance of development of the creative thinking is certain in the educational process of new Ukrainian school and connection of the creative thinking and studies of Ukrainian is described in initial classes and experience of teacher of initial classes Hernichenko Т. М. is investigational on a base Ternivska of branch of Dobrovelichkivskogo of lyceum "Leader". To qualifying work theoretical generalization and practical decision of problems of development of the creative thinking of students of initial classes are driven on the lessons of Ukrainian.Документ Розвиток у молодших школярів інтересу до читання засобом освітніх вебквестів(2024) Глаголенко, Римма ІванівнаДокумент Превентивне виховання як засіб профілактики відхилень у поведінці молодших школярів(2024) Глушина, Наталія Олександрівна; Hlushina, N. A.(ua) У роботі висвітлюється проблема профілактики відхилень у поведінці молодших школярів засобами превентивного виховання. Визначено причини важковиховуваності школярів. Розкрито сутність превентивного виховання як важливого напряму виховної роботи в закладах освіти. Показано його взаємозв’язок з соціально-профілактичною діяльністю. Охарактеризовано відхилення в поведінці молодших школярів. Визначено роль соціально-педагогічної профілактики в їх усуненні. Розкрито значення педагогіки партнерства в реалізації завдань превентивного виховання. Описано форми й засоби соціально-профілактичної роботи в школі, показано специфіку превентивної діяльності соціального педагога. Проаналізовано засоби проведення соціально-профілактичної роботи в закладах загальної середньої освіти. З-поміж них виокремлено комунікативний аспект як провідний засіб соціально-педагогічної профілактики. Проведено емпіричне дослідження комунікативних навичок у молодших школярів у процесі превентивного виховання. (en) The work highlights the problem of prevention of deviations in the behavior of younger schoolchildren by means of preventive education. The reasons for the difficult upbringing of schoolchildren have been determined. The essence of preventive education as an important direction of educational work in educational institutions is revealed. Its relationship with social and preventive activities is shown. Deviations in the behavior of younger schoolchildren are characterized. The role of socio-pedagogical prevention in their elimination is determined. The importance of partnership pedagogy in the implementation of the tasks of preventive education is revealed. The forms and means of social and preventive work at school are described, the specifics of the social pedagogue's preventive activity are shown. The means of conducting social and preventive work in institutions of general secondary education were analyzed. Among them, the communicative aspect is singled out as a leading means of socio-pedagogical prevention. An empirical study of the communication skills of younger schoolchildren in the process of preventive education was conducted.Документ Формувальне оцінювання як стратегія успішного навчання молодших школярів у новій українській школі(2024) Глущенко, Анна Андріївна; Hlushchenko A.(ua) Магістерська рoбoтa приcвяченa дослідженню теoретичних і прaктичних acпектів прoблеми формувального оцінювання в системі початкової освіти НУШ. У рoбoті схарактеризовано мотивацію до навчання як запоруку успішного навчання молодших школярів. Рoзкритo поняття контрольно-оцінні уміння та навички та визначено їхнє місце в структурі ключової компетентності НУШ «уміння вчитися впродовж життя». Схарактеризовано особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в НУШ. Укладено методику дослідження рівня розвитку навчальної мотивації та рефлексії у молодших школярів та проаналізовано матеріали дослідження. Розроблено та апробовано засоби та методи розвитку навчальної мотивації молодших школярів, а також підібрано ефективні техніки формувального оцінювання молодших школярів. Підтверджено ефективність запропонованої методичної системи шляхом виявлення позитивної динаміки у рівні розвитку навчальної мотивації та рефлексії молодших школярів. (en) The master’s thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the problem of formative assessment in the system of primary education of the NUS. The paper characterizes the motivation to study as a key to the successful study of younger schoolchildren. The concept of control and evaluation abilities and skills is revealed and their place in the structure of the key competence of NUS "ability to learn throughout life" is determined. The peculiarities of the evaluation of the educational achievements of students at NUS are characterized. The methodology of the study of the level of development of educational motivation and reflection among younger schoolchildren was established and the research materials were analyzed. Means and methods of developing educational motivation of junior high school students were developed and tested, as well as effective techniques of formative assessment of junior high school students were selected. The effectiveness of the proposed methodological system was confirmed by identifying positive dynamics in the level of development of educational motivation and reflection of younger schoolchildren.