Навчальні видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/120

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Психокорекція : навчально-методичний посібник для самостійної роботи та практичних занять студентів з навчальної дисципліни "Основи психокорекції"
    (2018) Мельничук, Ірина Ярославівна; Близнюкова, Олена Миколаївна
    (uk) Матеріали навчально-методичного посібника розроблені та упорядковані відповідно до навчального плану дисципліни «Основи психокорекції». Вони допоможуть студентам-майбутнім психологам ґрунтовніше підготовитися до практичних занять, засвоїти методи та техніки психокорекційного впливу, що сприятиме їх професійному зростанню.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з практичної психології
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гурова, Оксана Миколаївна; Калашникова, Людмила Володимирівна
    (uk) Викладено вимоги та рекомендації до організації, проведення й оформлення результатів наукових розвідок студентів – майбутніх психологів. Методичні рекомендації стануть у нагоді керівникам курсових робіт з практичної психології та студентам, які навчаються за напрямом підготовки: 6.030103 Практична психологія.
  • Ескіз
    Документ
    Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)
    (РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна
    (uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія та аспекти розвитку особистості
    (ФОП Александров М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Уличний, Ігор Любомирович
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна психологія: практикум
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики: дослідження малої навчальної групи (класу) студентами-практикантами педагогічного університету. Частина ІІІ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення малої навчальної групи (класу), подано психолого-педагогічні рекомендації та інструктивно-методичні матеріали щодо проблематики функціонування шкільного класу. Рекомендовано для студентів випускних курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики: вивчення особистості школяра студентами-практикантами. Частина ІІ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження, психолого-педагогічні рекомендації та інструктивно-методичні матеріали. Рекомендовано для студентів передвипускних курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики. Завдання з психології до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. Частина І
    (Центр оперативної поліграфії “Авангард”, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження та інструктивно-методичні матеріали: методики, тести, анкети тощо. Рекомендовано для студентів перших курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна психологія. Тестові завдання для самопідготовки та самоконтролю знань студентів педагогічного університету
    (ІмеКс ЛТД, 2010) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику представлені тестові завдання із педагогічної психології для самопідготовки та самоконтролю знань студентів педагогічного університету. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Курсова робота з психології
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) Посібник містить пояснювальну записку, основні вимоги до написання курсової роботи з психології. Подано методичні рекомендації стосовно таких основних етапів дослідницької роботи, як збирання та систематизація наукового матеріалу, вивчення психологічної літератури, оформлення тексту курсової, критерії оцінювання роботи за ЕСТS. Для студентів усіх факультетів педуніверситету та викладачів, які керують студентськими науковими роботами.