Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ До питання про компетенції та поведінку вчителя іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna; Khomenko, Tetyana Anatoliyvna(ua) У статті розглядаються основні компетенції вчителя іноземних мов (особистісна, соціально-комунікативна, виховна, фахова, дидактично-організаційна) та його поведінка (мовленнєва та немовленнєва) з огляду на їх роль та значення у реалізації завдань освітнього процесу з іноземної мови та засвоєння учнями іншомовного матеріалу на уроці. Автори акцентують увагу на необхідності врахування особистісних професійних якостей вчителя іноземної мови та його вмінні реалізувати мовленнєву та немовленнєву поведінку на уроці як таких факторів, які мають безпосередній вплив на зацікавленість учнів у вивченні іноземної мови, на успішне оволодіння ними основними мовленнєвими вміннями, на ставлення до предмету «іноземна мова» та на бажання подальшого самостійного удосконалення набутих навичок та вмінь.Документ Практична значущість тренінгових технологій для майбутніх учителів іноземних мов(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Поліщук, Ганна Віталіївна; Полищук, Анна Витальевна; Polishchuk, Ganna Vitalievna(ua) У статті розглянуто сучасні наукові підходи дослідників до поняття тренінгових технологій та визначено їхнє практичне значення у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови. Мета статті полягає у визначенні змісту досліджуваного поняття, конкретизації його структури, функцій та ролі у формуванні конфліктологічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. \Документ Формування пунктуаційної компетентності студентів у процесі навчання англійської мови як фаху(КОД, 2019) Кібальнікова, Тетяна Володимирівна; Kibalnikova, Tetiana(uk) У статті розглядається питання формування пунктуаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів, які вивчають англійську мову як фах. У зв’язку з орієнтацією освітнього процесу на компетентнісний підхід, доцільно уточнити перелік інтегральних і фахових компетентностей, які визначатимуть зміст вищої освіти в межах певної спеціальності. З-поміж фахових компетентностей майбутнього вчителя англійської мови особлива увага надається формуванню фонетичної, граматичної, лексичної та мовленнєвої компетентностей, тоді як розвиток пунктуаційних навичок не є окремим завданням підготовки фахівця. Оскільки рівень комунікативної компетентності особистості великою мірою визначається її правописною і пунктуаційною грамотністю, виникає необхідність уточнити зміст пунктуаційної компетентності та визначити її місце в освітньо-професійній програмі підготовки вчителя англійської мови.Документ Methodenfragen pädagogischer diagnostik und aspekte diagnostischen handelns(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Bozhko, Natalia; Божко, Наталія Василівна(uk) У статті розглядаються методичні питання педагогічної діагностики та аспекти діагностичного управління. Також у статті йдеться просистематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі аспекти як порівняння, аналіз, спостереження, інтерпретація, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання.