Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16
Переглянути
1 результатів
collection.search.results.head
Документ Spoken grammar in the efl context(КОД, 2018) Apalat, Hanna; Апалат, Ганна Павлівна; Апалат, Анна Павловна(uk) У статті розглядається роль розмовної граматики в курсі Speakout Advanced. У статті подано визначення й описано функції таких елементів розмовної граматики: лексико-граматичні конструкції, еліпсис, заповнювачі пауз, маркери зворотного зв’язку, емфатична препозиція, пояснююча постпозиція. Елементи розмовної граматики дозволяють мовцю вести комунікацію в реальному часі: редагувати своє висловлювання, надавати пояснення, орієнтувати співрозмовника, щодо теми повідомлення, окреслити тему, перед тим як прокоментувати її, а також додати оціночний компонент до повідомлення. Аналіз виявив, що в зазначеному комплексі елементи розмовної граматики обмежені лексико-граматичними конструкціями та еліпсисом. Синтаксичні конструкції, характерні для розмовної мови (емфатична препозиція, пояснююча постпозиція), проігноровано. В комплексі Speakout Advanced бракує мовленнєвих вправ, спрямованих на застосування розмовної граматики. Для згаданого комплексу характерною є перевага індуктивних видів діяльності над продуктивними. В статті наголошується можливість і потенційна користь більшої обізнаності щодо розмовної англійської мови, оскільки знання особливостей розмовної граматики дозволяє викладачам покращити загальний рівень володіння мовою у студентів та підвищити автентичність уроків англійської мови.