Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
6 результатів
Search Results
Документ Професійна компетентність як фактор здатності до праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snezhana Vitalievna; Журавльов, Віталій Максимович; Журавльов, Віталій Максимович; Zhuravlev, Vitaliy Maksimovich(uk) У статті обґрунтовано, що на початку ХХІ століття роль професійних знань, умінь і навичок значно зросла в усіх сферах діяльності. Необхідність впровадження наукоємних технологій викликала зростання вимог й появу нових критеріїв до професійності фахівців у будь-яких галузях праці. В цих умовах «професійна компетентність» стає не просто додатковим, а найвагомішим фактором «здатності до праці».Документ Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursikova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті розкрито зміст професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Зазначено, що важливою складовою професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є художньо-творча компетентність, оскільки специфіка професії потребує включення у художньо-творчу діяльність. З’ясовано, що умовою розвитку художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є оволодіння засобами гармонізації художньої форми, а саме: нюансом і контрастом, симетрією і асиметрією, статикою і динамікою, метром і ритмом, співвідношеннями і пропорціями, розміром і масштабом. Запропоновано теоретичний матеріал та практичні завдання, вивчення та виконання яких вчить студенів перетворювати теоретичні знання засобів гармонізації художньої форми в практичні уміння й навички, що дозволяє майбутнім фахівцям створювати гармонійні цілісні композиції, втілювати творчий задум у власних творах.Документ Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, Svetlana Viktorivna(uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.Документ До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.(uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Conceptual device of the problem of artistic and interpretive competence of future teacher of musical disciplines(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Horbenko, Helen Borysivna; Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна(uk) У статті визначено сутність і зміст основних категорій: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «художньо-інтерпретаційна компетентність». Встановлено, що художньо-інтерпретаційна компетентність майбутнього викладача музичних дисциплін є ключовою, оскільки забезпечує здатність і спроможність майбутнього фахівця активно, відповідально й ефективно реалізовувати професійно особистісні якості у подальшій педагогічній діяльності, надати їм особистісного сенсу й трансформувати в соціально-значущі компетентності.Документ Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.