Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna
    (uk) Розглядаються актуальні проблеми естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу студентами художніх спеціальностей. Визначається специфіка категорій «естетичне сприйняття» і «художнє сприйняття». Виявляється поетапна підготовка до розуміння архітектурної мови та виразних прийомів архітектурного образу. Підкреслюється важливе значення ознайомлення з історичними пам’ятниками архітектури в процесі розвитку естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу.
  • Ескіз
    Документ
    Категорія художнього образу як проблема естетичного освоєння світу в процесі творчої діяльності студентів художньо-графічного відділення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Olena
    (uk) Розглядаються способи формування у студентів мистецьких спеціальностей розуміння категорії «художній образ». Визначається змістовна багатозначність таких понять, як «образ-задум», «образ-символ», «образ-знак», «метафора», «образ-сприйняття», аналізуються особливості створення образу в різних видах мистецтва і виражальні засоби, за допомогою яких відбувається образне наповнення твору в них. Виявляються педагогічні умови успішної творчої діяльності студента в процесі естетичного освоєння світу.
  • Ескіз
    Документ
    Епоха модерна в соціокультурному просторі Єлисаветграда
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кириченко, Олена Іванівна
    (uk) В статті розглядаються особливості провінційного варіанту стилю модерн на прикладі Єлисаветграда, виявляється специфіка формування художнього образу міста з появою орієнтирів на стильові тенденції модерну.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна
    (uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.