Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
13 результатів
Фільтри
Налаштування
Search Results
Документ Художньо-творче середовище у процесі формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Шевцова, Олена Борисівна; Shevtsova, Olena(ua) У статті обґрунтовано педагогічні умови, що детерміновані сутністю і змістом музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Ефективною педагогічною умовою визначено створення художньо-творчого середовища, що інтегрує компетентнісний та особистісно зорієнтований наукові підходи і ґрунтується на принципі художньо-педагогічного діалогу.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. Обмотивовано вибір методологічно-цільового, змістово-процесуального, діагностичнорезультативного блоків дослідження. Визначено педагогічні умови, з-поміж яких: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів в процесі вивчення фахових дисциплін; оволодіння теоретичними знаннями про сутність, зміст національної самосвідомості та методику її виховання в учнів основної школи; удосконалення практичних умінь і навичок у подальшій педагогічній практиці. Для діагностики рівнів готовності уточнено й обґрунтовано відповідні критерії: мотиваційноціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Формування фахового професіоналізму в сучасних умовах підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кулініч, Лариса Олександрівна; Кулинич, Лариса Александровна; Kulinich, Larіsa Oleksandrivna(uk) У статті розглянуто особливості формування фахового професіоналізму майбутніх художників-педагогів та визначені педагогічні умови навчально-творчої діяльності студентів, що сприяють їхньому професійному становленню, у процесі вивчення курсу художнього конструювання. Розглянуто такі умови, як зв'язок теорії з практикою, набуття студентами власного досвіду професійної діяльності і апробація його результатів на практиці, використання у навчальному процесі широкого комплексу додаткових організаційних форм навчально-пізнавальної діяльності.Документ Development prospects of creative and performing preparation of future teachers musicians(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana Borysivna; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна(uk) У статті розкривається значення творчо-виконавської підготовки як складного багатоаспектного процесу, що передбачає спрямованість на індивідуалізований розвиток професійно значущих якостей майбутнього фахівця, його творче самовираження. Доведено, що характеризуючись здатністю до інноваційного пошуку, до відтворення музичного образу у різних формах художнього мислення, результативність і перспективність творчо-виконавської підготовки полягає у сформованості авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця.Документ Педагогічні умови професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lokareva, Yulia Valerianivna(uk) У статті теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва: спрямування музично-теоретичної підготовки на різні види музично-творчої діяльності; оновлення змісту музично-теоретичної підготовки та створення навчально-методичного забезпечення на засадах інтегрованого підходу; використання мультимедійних технологій у процесі музично-теоретичної підготовки.Документ Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Горбенко, Олена Борисівна(uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности.Документ Особливості художнього сприйняття на заняттях з образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна(uk) У статті висвітлюються особливості художнього сприйняття у процесі навчання образотворчому мистецтву в загальноосвітніх закладах. Визначені педагогічні умови художнього сприйняття, окреслена методика розвитку сприйняття мистецтва.Документ Формування виконавської майстерності студентів в оркестровому класі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012)(uk) Стаття присвячена педагогічній проблемі музично-виконавської підготовки у навчальному процесі.