Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
43 результатів
collection.search.results.head
Документ Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.Документ Формування музично-естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами фестивального руху(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodуmуr Fedorovich(ua) У статті обгрунтовано формування музично-естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами фестивального руху. Презентовано обгрунтування фестивалю-конкурсу «Сходинки до майстерності» щойно проводиться на базі Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.Документ Організаційно-методичні засади розвитку загальної музичної освіти в Болгарії(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати розвиток загальної музичної освіти в Болгарії, дослідити зміст музичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах естетичного виховання. Крім того, доведено вплив музично-естетичного виховання на формування загальнолюдських цінностей.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності, яка містить три блоки: методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи); змістово-процесуальний (етапи, зміст, форми, методи, технології); діагностично-результативний (критерії, показники, рівні готовності). До того ж визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. Обмотивовано вибір методологічно-цільового, змістово-процесуального, діагностичнорезультативного блоків дослідження. Визначено педагогічні умови, з-поміж яких: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів в процесі вивчення фахових дисциплін; оволодіння теоретичними знаннями про сутність, зміст національної самосвідомості та методику її виховання в учнів основної школи; удосконалення практичних умінь і навичок у подальшій педагогічній практиці. Для діагностики рівнів готовності уточнено й обґрунтовано відповідні критерії: мотиваційноціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний.Документ Формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті доведено можливість формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. На конкретних прикладах доведено вплив програмних творів шкільної програми на сприймання і розуміння музики різних жанрів. Доведено виховний вплив творів музичного мистецтва на формування художньо-емоційної сфери особистості.Документ Організація і проведення наукових досліджень в галузі музичної педагогіки (за концепцією О. П. Рудницької)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(uk) У статті обгрунтовано погляди О. П. Рудницької на методику організації і проведення наукових досліджень з теорії та історії музичної педагогіки, теорії та методики навчання музики. Обмотивовано сутність науково-дослідної діяльності студентів факультетів мистецького спрямування педагогічних навчальних закладів, яка має на меті відтворення наукового та педагогічного потенціалу в галузі професійно-педагогічної та загальної мистецької освіти, трансформацію знань і розробок з музичного мистецтва, хореографії та образотворчого мистецтва в практику роботи вищих навчальних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів мистецького спрямування.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(ua) У статті доведено формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності та художньо-естетичного виховання молоді, обґрунтовано діяльність вчителів музики щодо організації гуртків сольного співу та фольклорних ансамблів і ансамблів народної музики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.