Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 43
  • Ескіз
    Документ
    Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich
    (ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Формування музично-естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами фестивального руху
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodуmуr Fedorovich
    (ua) У статті обгрунтовано формування музично-естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами фестивального руху. Презентовано обгрунтування фестивалю-конкурсу «Сходинки до майстерності» щойно проводиться на базі Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-методичні засади розвитку загальної музичної освіти в Болгарії
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich
    (uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати розвиток загальної музичної освіти в Болгарії, дослідити зміст музичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах естетичного виховання. Крім того, доведено вплив музично-естетичного виховання на формування загальнолюдських цінностей.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych
    (ua) У статті запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності, яка містить три блоки: методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи); змістово-процесуальний (етапи, зміст, форми, методи, технології); діагностично-результативний (критерії, показники, рівні готовності). До того ж визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich
    (uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. Обмотивовано вибір методологічно-цільового, змістово-процесуального, діагностичнорезультативного блоків дослідження. Визначено педагогічні умови, з-поміж яких: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів в процесі вивчення фахових дисциплін; оволодіння теоретичними знаннями про сутність, зміст національної самосвідомості та методику її виховання в учнів основної школи; удосконалення практичних умінь і навичок у подальшій педагогічній практиці. Для діагностики рівнів готовності уточнено й обґрунтовано відповідні критерії: мотиваційноціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний.
  • Ескіз
    Документ
    Формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych
    (ua) У статті доведено можливість формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. На конкретних прикладах доведено вплив програмних творів шкільної програми на сприймання і розуміння музики різних жанрів. Доведено виховний вплив творів музичного мистецтва на формування художньо-емоційної сфери особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Організація і проведення наукових досліджень в галузі музичної педагогіки (за концепцією О. П. Рудницької)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich
    (uk) У статті обгрунтовано погляди О. П. Рудницької на методику організації і проведення наукових досліджень з теорії та історії музичної педагогіки, теорії та методики навчання музики. Обмотивовано сутність науково-дослідної діяльності студентів факультетів мистецького спрямування педагогічних навчальних закладів, яка має на меті відтворення наукового та педагогічного потенціалу в галузі професійно-педагогічної та загальної мистецької освіти, трансформацію знань і розробок з музичного мистецтва, хореографії та образотворчого мистецтва в практику роботи вищих навчальних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів мистецького спрямування.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich
    (ua) У статті доведено формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності та художньо-естетичного виховання молоді, обґрунтовано діяльність вчителів музики щодо організації гуртків сольного співу та фольклорних ансамблів і ансамблів народної музики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.