Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна
    (uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Stratan-Artyshkova, Tetiana
    (uk) У статті розкриваються особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано, що впровадження у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технології композиторсько-виконавської діяльності дає змогу створити освітній простір, у якому досягається якісно новий рівень професійної підготовки, формується авторська спроможність майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Композиторсько-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (uk) У статті розкривається значення композиторсько-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, подається зміст авторського спецкурсу «Музичне мистецтво в контексті художньої культури», спрямованого на розвиток композиторсько-виконавських навичок майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна значущість творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (uk) У статті розкривається сутність і значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Аналіз наукових праць з проблеми творчо-виконавської підготовки майбутніх фахівців уможливлює визначити її як системно-інтеграційне утворення, що спрямовується на розвиток творчої особистості, здатної до самовираження у різних видах музично-педагогічної діяльності. Виокремлюється спроможність до авторства, зокрема композиторсько-виконавської творчості, у процесі якої формуються професійно значущі особистісні якості майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення композиторсько-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значення композиторсько-виконавської підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в системі вищої музично-педагогічної освіти, подається зміст дисципліни "Основи композиторської майстерності", котра призначена для викладання студентам освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр".
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається соціальне значення творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. У системі професійної підготовки виокремлюється музично-теоретична підготовка, в процесі якої здійснюється композиторсько-виконавська діяльність майбутнього вчителя, формується його авторська спроможність, здатність до самовираження і самореалізації у власній творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Емпатія в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значення емпатії в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її внутрішні структурні компоненти і основні механізми: уява, співпереживання, співтворчість.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістичні цінності мистецтва у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значущість музичного мистецтва в духовному прозвитку особистості та важливість використання української народно-поетичної творчості у формуванні особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва.