Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Методичні аспекти музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Lokareva, Yuliya Valerianivna(ua) У статті актуалізується проблема музично-теоретичної підготовки у вищих навчальних закладах освіти, розкривається педагогічний потенціал музично-теоретичних дисциплін, досліджуються методичні аспекти оптимізації процесу музично-теоретичної підготовки на засадах інтегрованого підходу.Документ Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва на основі вивчення творчої спадщини композиторів Єлисаветграда- Кіровограда-Кропивницького(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lokareva, Julia Valerianivna(uk) У статті висвітлюються проблема патріотичного виховання студентів, національної гідності, патріотизму, актуальні питання регіоналістики, музикознавчої ерудованості студентів на основі вивчення творчої спадщини композиторів свого регіону, окремі аспекти впровадження мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва.Документ Педагогічна технологія професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Локарєва, Юлія ВалеріанівнаУ статті висвітлено актуальні проблеми професіоналізму педагога-музиканта, апробовано та експериментально перевірено педагогічну технологію професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін.Документ Лекційно-просвітницька практика майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Локарєва, Юлія ВалеріанівнаУ статті проаналізовані засоби активації професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва, фокусується увага на організації лекційно-просвітницької практики, в процесі якої у студентів формуються важливі для майбутньої музично-педагогічної діяльності професійно-особистісні якості, лекційно-виконавські уміння, організаторські здібності, розширюється музикознавчий тезаурус та формується художньо-педагогічна культура.