Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Арт-терапія як складова соціокультурної діяльності
    (Середняк Т. К., 2023) Кулікова, Світлана Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування техніки співу на опорі у майбутніх педагогів-музикантів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Кулікова, Світлана Вікторівна; Шафарчук, Тетяна Георгіївна; Десятникова, Наталія Львівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna; Shafarchuk, Tetyana Georgiїvna; Desyatnikova, Natalia Lvivna
    (ua) У статті автори розглядають методи формування навичок співочого дихання у майбутніх педагогів-музикантів у процесі підготовки до майбутньої професійної діяльності. Формування техніки співу на опорі на початковому етапі навчання передбачає цілеспрямовану роботу з оволодіння студентами навичками фонаційного вдиху, утримання позиції затриманого вдиху та фонаційного видиху.
  • Ескіз
    Документ
    Арт-менеджмент як складова частина соціокультурної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (ua) У статті автор розглядає арт-менеджмент як складову частину соціокультурної діяльності. Актуальність означеної проблеми зумовлена складною соціокультурною ситуацією, що склалася в нашій країні в останні роки. Перетворення, що відбувалися протягом останних десятиліть в економічній, технологічній, соціальній галузях, багато в чому були пов’язані з масштабним впливом засобів масової інформації, розширенням міжкультурних контактів з різними країнами, реалізацією проєктних технологій, впровадженням ринкової економіки тощо, у результаті чого сучасна молода людина змушена змінювати свої світоглядні позиції стосовно людей, себе і навколишньої дійсності. У сучасному суспільстві дедалі більшого значення набуває соціокультурна діяльність, спрямована на збереження й передачу культурних цінностей, розвиток, самоствердження та самореалізацію як окремої особистості так і групи людей у вигляді їх залучення до означених цінностей і сьогодні соціокультурна діяльність є невід’ємною частиною існування та активної діяльності особистості, організації, держави. Однією з найактуальніших є проблема підготовки майбутніх спеціалістів галузі культури та мистецтва в умовах інтеграції до світового загальноосвітнього простору на основі технологій арт-менеджменту. Впровадження сучасних технологій арт-менеджменту у систему вищої освіти передбачає висування на перший план творчих продуктивних завдань; «занурення» в художньо-проєктну діяльність із подальшою обробкою окремих елементів та дій; слідування творчих завдань логіці зростаючої креативності, пізнавальної та розвиваючої значущості; спонукання до самореалізації у професійній діяльності, висування нових цілей та творчих задумів. Ключові слова:
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних технологій в процесі розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (ua) Устатті автор визначає роль застосування інтерактивних технологій в процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор доводить, що в основі інтерактивних технологій лежать принципи взаємодії, активності студентів, опори на груповий досвід, обов'язковий зворотній зв'язок, що мають широкий спектр розвиваючих, виховних та рефлексивних функцій. Використання інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва дозволяює стимулювати творчо-пошукову, когнітивну активність особистості педагога-музиканта, орієнтувати педагога на саморозвиток і самоствердження, тим самим розвиваючи його професійну компетентність.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційна форма навчання в класі основного музичного інструменту (фортепіано)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (ua) Стаття присвячена питанням специфіки навчання студентів-музикантів у класі основного музичного інструменту (фортепіано) в умовах дистанційного навчання у закладі вищої освіти. Автор пропонує розглядати дистанційну форму навчання як активний спосіб здійснення пізнавальної діяльності, тобто, як метод навчання студентів-музикантів. За всіх недоліків та недосконалості дистанційної інновації виокремлені позитивні сторони, які дозволять педагогам частково використати дистанційний метод для досягнення певних навчальних завдань. Ключові слова:,
  • Ескіз
    Документ
    Проблемно-пошукові методи навчання в класі основного музичного інструменту (фортепіано)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorovna
    (ua) Устатті автор розглядає можливості застосування проблемно-пошукових методів в роботі над музичним твором в класі основного музичного інструменту (фортепіано). До проблемно-пошукових або евристичних методів відносяться метод маєвтики та метод синектики, які з успіхом можна застосувати на заняттях з основного музичного інструменту.
  • Ескіз
    Документ
    Структурні компоненти творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (ua) У статті автор розглядає структурні компоненти творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з основного музичного інструменту (фортепіано). До структурних компонентів творчого розвитку студента-музиканта відносяться чуттєво-емоційний, художньо-образний та виконавський.
  • Ескіз
    Документ
    Research work as a factor of creative development of a future music art teacher
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Kulikova, Svitlana Viktorivna; Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна
    (uk) У статті автор розглядає науково-дослідну роботу як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідницька компетентність майбутніх учителів музичного мистецтва формується в контексті різноманітних професійних та навчальних заходів, пов'язаних як зі спеціальними виконавськими дисциплінами, так і з різними аспектами гуманітарних наук та музично-теоретичною підготовкою, спрямованими на всебічне вивчення музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна робота як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (uk) У статті автор розглядає науково-дослідну роботу як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідницька компетентність майбутніх учителів музичного мистецтва формується в контексті різноманітних професійних та навчальних заходів, пов'язаних як зі спеціальними виконавськими дисциплінами, так і з різними аспектами гуманітарних наук та музично-теоретичною підготовкою, спрямованими на всебічне вивчення музичного мистецтва.