Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
Документ The Origins of Art Education in Ukraine(2011) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr FedorovichThis article describes the history o f the development o f musical education and art education in the Ukraine, from ancient times to the 20th century. The author demonstrates the unique nature o f musical-pedagogical education in the Middle Ages, the Renaissance, and the Enlightenment. It is evident that interest in art education has grown and Ukrainian culture o f the 17th-19th centuries enjoys a renaissance. This interest creates an opportunity to support individual spiritual development through musical art and forms o f individual creativity. The national system education is currently developing and rethinking its approach to musical pedagogical thinking, and the special place occupied by folk music will play an important role as a foundation for musical composition training.Документ Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.Документ Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.Документ Формування музично-педагогічного досвіду вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті доведено формування музично-педагогічного досвіду вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів в процесі наукової, методичної та практичної діяльності. Доведено вплив музично-педагогічного досвіду на формування педагогічної майстерності в процесі запровадження Концепції художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.