Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/240
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Соціальна адаптація дошкільників з особливими освітніми потребами засобами праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shyshova, Inna Oleksiyivna(ua) Дошкільна ланка реалізує право людини на отримання такої освіти, яка б відповідала здібностям, інтересам, нахилам дитини й дбала про її максимальний розвиток одразу після народження. Модернізація вітчизняної дошкільної освіти пов’язана з європейськими та світовими тенденціями і викликами, зростаючою увагою міжнародної спільноти до цього освітнього рівня. Статтю присвячено ролі праці в соціальній адаптації дошкільників з особливими потребами, що набуває актуальності під впливом особливостей сучасних змін у суспільстві, яке готове надати цим людям психологічну, педагогічну, соціальну підтримку та супровід.Документ Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами засобами праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shyshova, Inna Oleksiyivna(uk) Статтю присвячено ролі праці в соціальній адаптації осіб з особливими потребами, що набуває актуальності під впливом особливостей сучасних змін у суспільстві, яке готове надати цим людям психологічну, педагогічну, соціальну підтримку та супровід. Одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти є сприяння у реалізації прав на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами, які внаслідок притаманним їм особливостям потребують створення особливих умов для розвитку, оптимального та позитивного для них, їхніх родин та суспільства в цілому. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами є одним із завдань сучасної системи освіти. Важливою складовою психолого-педагогічного супроводу цієї групи осіб є праця, під час якої всі учасники процесу соціальної адаптації можуть отримати умови для найбільш ефективної реалізації збережених та корекції порушених функцій.Документ Проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Педагогічна професія належить до типу діяльностей, що передбачають наявність у людей, які до них причетні, особливих моральних, емоційних, вольових якостей, підходів до спілкування, взаємодії. У статті розглянуто актуальні проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів.