Кафедра фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 75
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін до формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Скороход, Тетяна Володимирівна(uk) Підготовка майбутніх учителів у вихованні здорового способу життя учнів є нагальною проблемою. На сучасному етапі завдання щодо формування уявлення про здоровий спосіб життя школою практично не розв’язані, що насамперед пояснюється недостатньою підготовленістю вчителя до такої роботи. Пропонуються рекомендації стосовно виховання здорового способу життя у школярів в процесі вивчення природничих дисциплін.Документ Ефективність тренувального навантаження з орієнтацією на розвиток швидкісно-силових якостей(2008) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання спортивного відбору юних легкоатлетів 9-11 років на початковому етапі. Увагу приділено проблемі ранньої спеціалізації легкоатлетів на роботу швидкісного характеру або на витривалість. Описується комплекс показників, що характеризують ступінь обдарованості спортсмена та кореляція кожного з цих показників із спортивним результатом.Документ Фізичні ігри і забави у народному побуті в період Київської Русі як засіб фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Арапов, Олег Віталійович(uk) В статі автором розкривається місце фізичної гри та забави в сфері людської діяльності, а саме: під час релігійно культових свят, під час побутових свят, під час господарської діяльності та дозвілля, буденного життя. Автор аналізує шляхи використання гри в період Київської Русі, як засобу фізичного виховання.Документ Результати експериментальної перевірки готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Скороход, Тетяна Володимирівна; Руденко, Тетяна Володимирівна(UA) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Основи методичної майстерності майбутньогого вчителя фізичної культури в області гімнастики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Стасенко, Олексій Анатолійович(uk) Стаття присвячена висвітленню теоретичних основ підготовки майбутніх учителів фізичної культури з гімнастики та методики її викладання, визначено та обґрунтовано показники методичної майстерності даного виду діяльності.Документ Узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9–11 років, як прогностичних критеріїв спортивного відбору(2011) Миценко, Євген Вікторович; Воропай, Сергій Миколайович(uk) В статті розглядається узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9-11 років. Вікова динаміка такої узгодженості представлена за чотирма блоками показників. Блоком , показників специфічних здібностей юних легкоатлетів, що спеціалізуються в бігових видах, блоком психофізіологічних показників та блоком показників функціональної системи енергозабезпечення.Документ Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки(2012) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Buryanovatiy, O. М.; Voropay, S. M.(ua) Розглянуто вплив занять військовоспортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки. Дослідження проведено на базі груп початкової підготовки при Кіровоградській федерації військово-спортивного багатоборства. У дослідженні прийняло участь 20 юних бійців. Дослідження проводилося на протязі двох років при постійному контингенті тих, що займалися. Програма тренувань мала переважну спрямованість на загальнофізичну та акробатичну підготовку. Визначено темпи приросту показників силових, координаційних здібностей та гнучкості у юних бійців на протязі двохрічного циклу тренування. Динаміка змін рівня прояву фізичної підготовленості дає можливість практиці підготовки спортсменів у військово-спортивному багатоборстві більш ефективно розставляти акценти педагогічних впливів відповідно до завдань тренувального процесу.Документ Рівень валеологічних знань у студентів педагогічного вузу при вивченні курсу «Вікова фізіологія та валеологія»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Скороход, Володимир Михайлович; Руденко, Тетяна ВолодимирівнаРозкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ The youth’s health-saving culture development as a pressing issue of modernity in educators’ training process(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Rudenko, Tetyana; Skorokhod, Volodymyr; Руденко, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(UA) Розглядається рівень обізнаності одинадцятикласників і студентів першокурсників з проблем формування статевої культури і здорового способу життя, а також роль освіти у статевому вихованні молоді і підготовці її до сімейного життя.Документ Фізичне виховання студентів як чинник впливу на успішність їх навчання(2013) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання залежності та взаємного впливу успішності навчання студентів КДПУ ім. В. Винниченка та їх оцінки з дисципліни фізичне виховання. Зокрема проаналізовано сучасний стан питання, здійснено аналіз наявних даних отриманих іншими дослідниками. Проведено кореляційний аналіз взаємного зв’язку між зазначеними показниками.Документ Професійне мислення на етапі становлення майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Собко, Сергій ГригоровичУ статті розглядається професійне мислення майбутніх учителів фізичного виховання, його види згідно специфіки навчання. Наводяться структурні компоненти фізичної культури особистості студента з виокремленням рівнів розуміння майбутніми вчителями фізичного виховання навчального матеріалу.Документ Проблема формування здорового способу життя молодших школярів у наукових пошуках 70-80-х рр. ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті досліджено стан проблеми формування здорового способу життя молодших школярів у 70-80 рр. ХХ ст. Виявлені досягнення і недоліки у формуванні здорового способу життя учнів початкової школи у вказаний період.Документ Формування культури здоров’я студентів фізико-математичного факультету і їх готовність до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Руденко, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(UA) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів фізико-математичного факультету до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Гігієнічне навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-70 рр. ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті розкриваються ефективні напрями гігієнічного навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-7- рр. ХХ ст.)Документ Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій ВікторовичУ даній статті проаналізовано підходи сучасних учених до визначення поняття "самовдосконалення", "професійне самовдосконалення". Розглянуто напрямки професійного самовдосконалення педагогічного працівника. Розроблено рівні професійного самовдосконалення. Визначено бальну оцінку відповідних рівнів.Документ Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович(uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.Документ Фізично-оздоровча активність як показник самовдосконалення студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія ГригорівнаДосліджено відношення студентської молоді до фізичної культури, виявлено фактори залучення студентів до занять фізико-оздоровчої спрямованості. Визначено та проаналізовано ступінь вираженості потреби у самовдосконаленні студентів, розроблено та апробовано індивідуальні програми фізичного самовдосконалення студентів.Документ Особливості стану та динаміки рухових якостей у легкоатлетів-бігунів 9-11 років(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015) Миценко, Євген Вікторович(uk) Статтю присвячено особливостям рухових якостей юних легкоатлетів-бігунів 9-11 років. Розглянуто сучасний стан питання про рівень розвитку рухових якостей у хлопців 9-11 років.Документ Управління фізичним самовихованням студентської молоді у навчально-виховному процесі педагогічного вишу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Собко, Сергій Григорович; Дерзинська, Наталія ОлександрівнаПроаналізовано сучасний стан процесу фізичного виховання у педагогічних вишах, у тому числі з точки зору останніх нормативних документів. Реорганізація дисципліни "Фізичне виховання" змусила до пошуку відповідних засобів оптимізації навчально-виховного процесу у вишах. За таких умов цим засобом повинно стати фізичне самовиховання, що зумовлене двома основними факторами: навчально-виховним процесом з фізичного виховання та діалектикою внутрішнього розвитку духовного життя студентів. За експертною оцінкою визначено рівні розвитку фізичного самовиховання студентської молоді. Впроваджено у практику програму з фізичного самовиховання та за допомогою математично-статистичних методів доведено її ефективність.