Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження кредитно – модульної технології у підготовці майбутніх учителів фізики(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Скороход, Ірина Володимирівна(ua) Міжпредметні зв’язки мають важливе значення у навчанні природничо-математичних дисциплін. Підготовка студентів спеціальності “математика і фізика” до реалізації таких зв’язків є однією із складових процесу фахової підготовки сучасного вчителя.Документ Виховання здорового способу життя у школярів під час вивчення біологічних дисциплін(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Скороход, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(ua) У статті подаються статистичні дані вживання алкоголю і тютюну учнями 3-х шкіл м. Кіровограда, а також пропонуються рекомендації стосовно виховання здорового способу життя у школярів у процесі вивчення біологічних дисциплін.Документ Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування здорового способу життя у студентів природничих дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Скороход, Тетяна Володимирівна; Руденко, Тетяна Володимирівна(uk) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального педагогічного експерименту.Документ Зміст професійної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Рацул, Анатолій Борисович(uk) У статті розглядаються сучасні підходи до змісту професійної компетентності вчителя.Документ Вплив засобів масової інформації та комп’ютерних технологій на формування культури сімейних стосунків(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Рацул, Анатолій Борисович(uk) У статті автор розкриває вплив засобів масової інформації та комп’ютерних технологій на формування культури сімейних стосунків.Документ Інноваційні форми організації екологічної освіти та виховання в школах України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рацул, Анатолій Борисович(uk) У статті досліджено трансформаційні процеси в системі освіти, основні інноваційні форми екологічної освіти та виховання в школах України.Документ Розвиток зарубіжної дошкільної освіти у ХХ столітті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рацул, Анатолій Борисович(uk) Актуальним для вітчизняної дошкільної освіти є створення нової освітньої системи, яка поєднала б національні традиції та основнідосягнення світової педагогічної думки. Ґрунтовний внесок у розвиток дошкільної освіти належить вченим та практикам ХХ століття, надбання яких досліджено у статті.Документ Проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Педагогічна професія належить до типу діяльностей, що передбачають наявність у людей, які до них причетні, особливих моральних, емоційних, вольових якостей, підходів до спілкування, взаємодії. У статті розглянуто актуальні проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів.Документ Використання сучасних технологій у формуванні готовності майбутнього фахівця природничих дисциплін до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Скороход, Тетяна Володимирівна(uk) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Актуальні проблеми підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рацул, Анатолій Борисович; Квас, Валентина Миколаївна(uk) У статті визначено недоліки співпраці педагогів дошкільних навчальних закладів з батьками (сім’єю) та запропоновано умови підвищення ефективності підготовки майбутніх фахівців до зазначеного виду діяльності.Документ The essence of correctional pedagogy as a science: formation and development(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Ratsuоl, Anatoliy; Ratsuol, Angela; Рацул, Анатолій Борисович; Рацул, Анжела Володимирівна(UA) У статті подається єдність корекційної педагогіки як науки про психофізіологічні закономірності дітей із порушеннями розвитку їх навчання і виховання, особливості освіти дітей зі спеціальними потребами та особливостями їх розвитку, шляхи соціальної адаптації та реабілітації, широко розглядається становлення та розвиток корекційної педагогіки.Документ Основні принципи і завдання стратегії сімейного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рацул, Анатолій БорисовичСтаття розкриває суть поняття "стратегія виховання" і доводить вагомість правильного вибору стратегії у процесі сімейного виховання. Автор аналізує типові стратегії сімейного виховання і характеризує типові помилки батьків, окреслює основні принципи загальної виховної стратегії і визначає її завдання.Документ Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині(2014) Прибора, Тетяна Олександрівна(ua) У статті охарактеризовано організаційні форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині. Звертається увага на обов’язковий мінімум часу, який повинен витрачатися вчителями на підвищення кваліфікації у федеральних землях Німеччини у порівнянні з деякими країнами Європи. З’ясовано, що у Німеччині підвищення кваліфікації вчителів орієнтоване на поширення курсів на базі Інтернету, активізацію методичної роботи відповідно до вимог часу. Розглядається мета, значення, особливості проведення таких традиційних форм як внутрішньошкільні і позашкільні та інноваційних форм підвищення кваліфікації як e-Learning, blended learning, модель безперервного тренінгу, модерація. Показаний взаємозв’язок між e-Learning і blended learning. Детально описані етапи проведення безперервного тренінгу.Документ Добова адаптативність розумової працездатності у дошкільнят та молодших школярів залежно від індивідуальних особливостей нервової системи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Нєворова, Людмила Василівна; Нєворова, Олена ВалеріївнаУ статті наведено особливості добової адаптивності розумової працездатності у дітей 5-6 років із різними властивостями нервових процесів. Розглянуто розумову працездатність як один з адекватних критеріїв оцінювання функціонального стану організму та його адаптаційних можливостей у процесі систематичного навчання. Наведено порівняльний аналіз показників розумової працездатності у дітей із різними рівнями властивостей нервових процесів. Доведено, що організація систематичного навчання з урахуванням індивідуальних особливостей нервової системи покращує розумову працездатність.Документ Проблеми викладання «Основ здоров'я» у школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Руденко, Тетяна Володимирівна(uk) Розкрито сутність та основні проблеми готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального педагогічного експерименту.Документ Аналіз викладання питань з туберкульозу та віл/сніду у шкільному курсі «Основи здоров’я»(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Руденко, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Використання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для екологічної освіти студентів факультету фізичного виховання(«Ексклюзив-Систем», 2016) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для екологічної освіти студентів факульту фізичного виховання. Автор також приділяє увагу теоретичним основам композитної педагогічної технології викладання англійської мови.Документ Педагогічна практика (виконання навчальної програми з педагогіки)(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна Петрівна; Радул, Валерій ВікторовичДокумент Проблема зміни наукової парадигми в методиці викладання курсу «соціальна робота у сфері дозвілля»(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexsandr(uk) Відбиток на протікання всіх соціально-економічних і культурних процесів в Україні накладає глобалізація, як тенденція до всесвітнього охоплення, взаємовпливів та взаємозв’язків між різними соціальними феноменами. З огляду на сказане, перед кожним із сучасних науковців все більше постає проблема широкого переосмислення всіх цих непростих процесів у світі й в Україні, але вже виходячи із цілей та завдань певної конкретної навчальної діяльності, що здійснюється в даний період розвитку соціуму. У цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики ньютонівської-картезіанської і квантово-релятивістської наукових парадигм для того, щоб удосконалити навчальний курс «Соціальна робота в сфері відпочинку». При цьому, в ході системного критичного аналізу він приходить до висновку про те, що потенційно великими можливостями для модернізації даного навчального курсу володіє квантово-релятивістська наукова парадигма оскільки вона відповідає демократичній соціальній структурі суспільства і системи освіти.Документ Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexander(ua) Модернізація системи освіти в Україні все більшою мірою співвідноситься з педагогічними процесами, які відбуваються в Європейському Союзі. Це пов’язано з розвитком Болонського процесу. Відповідно змінюється й наукова парадигма, котра лежить в основі як усієї української педагогічної науки, так і методичної зокрема. Перехід сучасної спеціальної методики викладання української мови від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Це пов’язано із збільшенням процесів турбулентності в розвитку такої живої природної системи як український народ. Особливо це стосується аспектів навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Як приклад вдосконалення спеціальної методики викладання української мови на основі нової наукової парадигми в пропонованій статті автор розглядає можливість використання нелінійних фрактальних систем у навчанні дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку.