Перегляд за Автор "Черкасов, Володимир Федорович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ A synergetic approach to the study of works of musical arts by the pupils of the second form(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Cherkasov, VolodimerFedorovich; Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович(uk) У статті здійснено спробу запровадження синергетичного підходу щодо опанування творів музичного мистецтва учнями других класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.Документ The methods of work with the third year pupils over the interpretation of pieces of musical art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Сherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу розкрити зміст методики роботи над інтерпретацією творів музичного мистецтва з учнями третіх класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання, спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.Документ The Origins of Art Education in Ukraine(2011) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr FedorovichThis article describes the history o f the development o f musical education and art education in the Ukraine, from ancient times to the 20th century. The author demonstrates the unique nature o f musical-pedagogical education in the Middle Ages, the Renaissance, and the Enlightenment. It is evident that interest in art education has grown and Ukrainian culture o f the 17th-19th centuries enjoys a renaissance. This interest creates an opportunity to support individual spiritual development through musical art and forms o f individual creativity. The national system education is currently developing and rethinking its approach to musical pedagogical thinking, and the special place occupied by folk music will play an important role as a foundation for musical composition training.Документ The scientific understanding of the stucture of the perception of music as an interactive musical-pedagogical technology(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Cherkasov, Volodymyr Fedorovych; Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті порушуються питання наукового осмислення структури сприймання музики як інтерактивної музично-педагогічної технології вітчизняними і зарубіжними науковцями та методистами минулого і сучасності, котрі за тих чи тих умов розробляли зміст масового музичного виховання й загальної музичної освіти. Основна увага концентрується на різних поглядах і підходах до визначення змісту та основного структурних компонентів сприймання музики. Усвідомлення методичних підходів до виявлення етапів ознайомлення з музичним твором уможливив запропонувати наступну послідовність сприймання творів музичного мистецтва, а саме: презентація музичного твору; слухання музичного твору; інтерпретація інтонаційно-образного змісту твору; повторне слухання та обговорення на новому, вищому рівні.Документ Theoretical-methodological basics musical and pedagogical education(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу обґрунтування теоретико-методологічних засад музично-педагогічної освіти на початку ХХІ століття. Визначено основні тенденції її розвитку, характерні для зазначеного історичного періоду.Документ Виховання гуманізму в процесі інтерпретації творів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті охарактеризовано виховання гуманізму учнів молодших класів в процесі інтерпретації творів музичного мистецтва на уроках "Музики" в загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Вокально-хорова робота й формування співацьких навичок учнів на уроках музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федоровичuk) У статті обґрунтовано зміст вокально-хорової роботи й формування співацьких навичок учнів, а саме: співацької постави, співацького дихання, звукоутворення, звуковедення, співацької дикції, хорового строю, ансамблю, багатоголосного співу, співу без супроводу (акапела).Документ Вокально-хорова робота на уроках музичного мистецтва як засіб формування естетичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано зміст вокально-хорової роботи, а саме: розспівування і опанування шкільним пісенним репертуаром та визначено її вплив на формування естетичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Вплив толерантності на формування естетичної культури молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті охарактеризовано принципи толерантності та обґрунтовано її вплив на формування естетичної культури молоді.Документ Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.Документ Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.Документ Зміст загальної музичної освіти молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано мету, завдання і зміст загальної музичної освіти й художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.Документ Мистецькі заходи у Кропивницькому(2017) Черкасов, Володимир ФедоровичДокумент Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. Обмотивовано вибір методологічно-цільового, змістово-процесуального, діагностичнорезультативного блоків дослідження. Визначено педагогічні умови, з-поміж яких: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів в процесі вивчення фахових дисциплін; оволодіння теоретичними знаннями про сутність, зміст національної самосвідомості та методику її виховання в учнів основної школи; удосконалення практичних умінь і навичок у подальшій педагогічній практиці. Для діагностики рівнів готовності уточнено й обґрунтовано відповідні критерії: мотиваційноціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності, яка містить три блоки: методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи); змістово-процесуальний (етапи, зміст, форми, методи, технології); діагностично-результативний (критерії, показники, рівні готовності). До того ж визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Музично-просвітницька діяльність Б. Астаф’єва, В. Шацької, Б. Яворського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті обгрунтовано музично-просвітницьку діяльність відомих діячів у галузі музично-освітньої системи першої половини ХХ століття.Документ Обґрунтування актуальності наукового дослідження в студентських кваліфікаційних роботах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir(uk): У статті порушуються питання обґрунтування актуальності теми наукового дослідження студентами і магістрантами факультетів мистецького спрямування вищих педагогічних навчальних закладів, які є активними учасниками студентських наукових товариств, працюють над курсовими проектами і готують до захисту кваліфікаційні роботи з музичної педагогіки й теорії та методики музичної освіти. Основна увага концентрується на своєчасності та доцільності теми дослідження для розвитку теорії і практики вітчизняної науки; обгрунтуванні суперечностей, які спричинили розробку певної проблематики наукового пошуку; аналізі стану дослідженості й узагальнення педагогічного досвіду за відповідною проблематикою.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »