Перегляд {{ collection }} за Автор "Смірнова, Ліна Леонідівна"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Effective improvement of esp students’ skills (practical aspect)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна(uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.Документ Establishing a proficiency in teaching english for students of non-philological faculties(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) У статті досліджено важливість співвідношення особистісних рис студентів та ефективних підходів у навчанні англійської мови на немовних факультетах. Було розглянуто ефект занурення. Зроблено акцент на стратегіях та тактиках ефективного поєднання технологічних досягнень та методик викладання англійської мови.Документ Language education formation in the European institutions ( the Slovak republic example)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна(uk) Європа багатомовна, і для того, щоб виконати свої соціальні та культурні цілі, вона прагне забезпечити освіту, адаптовану до потреб багатомовних громадян. На сьогодні мовна освіта є ключовою у процесі відміни стереотипного ставлення до сучасних реалій та представників інших культур. Слід враховувати, що мовна освіта підтримує не лише освітні та професійні успіхи, але особистісний розвиток та почуття власної гідності.Документ Theoretical aspects of providing bilingual education in the slovak republic(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна(uk) В статті йдеться про особливості впровадження білінгвальної освіти в Словаччині. Зазначено типи білінгвальних навчальних програм, характерних у всьому світі, та розглянуто ті білінгвальні програми, які є характерними для словацьких навчальних закладів. Зроблено акцент на позитивних здобутках словацьких колег в сфері білінгвальної освіти.Документ Translation as a constituent part of bilingual education(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна(en) Teaching translation is considered to be a necessary step for the formation of students' bilingual skills. With regard to the translation process, systematic accumulation of knowledge and skills gradually leads not only to students’ high leveled perception of professional subtleties of the content of the text, but at the same time to a deeper understanding of cross-cultural and bilingual features. It should be noted that the outdated today is the attitude of the teacher of a foreign language to the translation as a mere multi-step process of processing professional information. Thus, we consider it inappropriate to reduce the translation process to the mechanical finding of interlingual correspondences. Translation is different from other types of speech activity that is carried out in terms of bilingualism. Mastering a foreign language vocabulary creates a need for students to enhance the knowledge in specialty. According to Vinay and Darbelnet’s classification there are seven basic procedures operating on three levels of style: lexis, distribution (morphology and syntax) and message. The procedures were classified as direct (or literal) or oblique, to coincide with their distinction between direct (or literal) and oblique translation. At the same time, from the point of view of bilingual education, mastering such communication strategy as translation, the use of appropriate planning stages of the session and translation levels gains a new important evaluation. Translation is considered as a special type of speech activity and a special form of communication with the use of two languages and can be determined as such having the essential role and place in the system of bilingual education.Документ Вдосконалення навичок студентів немовних факультетів з англійської мови (практичний аспект)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна; Smirnova, Lina Leonidivna(uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.Документ Використання пісенної творчості в навчанні іноземної мови на немовних факультетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) У статті розглянуто вплив пісенної творчості (на прикладі англомовної пісні) на підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних факультетів. Досліджено її методичний потенціал. Підкреслено значення іншомовної пісні як ефективного елемента сугестивного методу навчання.Документ Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) В статті проаналізовано сучасні концепції професійної підготовки вчителя іноземної мови, які мають вирішальне значення у формуванні соціокультурної компетентності фахівця, визначено напрямки розвитку сучасної української професійної освіти.Документ Методичні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Смірнова, Ліна Леонідівна(UA): У статті зроблено акцент на особистісні характеристики соціокультурно компетентного майбутнього учителя іноземної мови. Визначено та розкрито методичні можливості підвищення ефективності формування соціокультурної компетентності майбутнього фахівця.Документ Особливості білінгвальної освіти в навчальних закладах Словаччини(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Смірнова, Ліна ЛеонідівнаУ статті розглянуто досвід Словаччини щодо білінгвальної освіти. Проаналізовано проблемні аспекти цього питання, на основі яких визначено критерії двомовної освіти.Документ Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Смірнова, Ліна ЛеонідівнаУ статті розглянуто важливість перекладу як комунікативної стратегії. Аналізуються методичні аспекти використання медіації/перекладу в процесі навчання іноземної мови на немовних факультетах.Документ Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання молодших школярів як методична проблема(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) В статті здійснено загальний аналіз проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання. Визначено основи білінгвальної освіти та умови їхньої реалізації майбутніми фахівцями.Документ Розвиток конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Смірнова, Ліна ЛеонідівнаУ статті проаналізовано стан розвитку ідей конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії. Визначено основні конструктивістські принципи, якими керуються болгарські педагоги в навчальному процесі вищої школи. У контексті конструктивістської теорії зроблено акцент на найбільш поширених методах навчання у вищих навчальних закладах Болгарії.Документ Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) В статті розглянуто сутність поняття "інтегрований підхід" у контексті організації процесу іншомовної освіти для студентів немовних факультетів. Виклад матеріалу здійснено опираючись на вітчизняний та закордонний досвід. Здійснено аналіз предметно-мовного інтегрованого навчання, актуального для європейських країн.