Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання за Автор "Ivanenko, Nadiya"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Educating global citizens at a foreign language class(КОД, 2018) Ivanenko, Nadiya; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Зміна географічних і культурних кордонів викликала дедалі більшу занепокоєність серед країн щодо підвищення рівня обізнаності про важливість освіти людей стати «громадянами світу». Наголошується на важливому внеску вчителів іноземних мов щодо громадянської освіти, зокрема освіти глобального громадянства. Ця стаття має на меті проаналізувати потенційні можливості для розвитку світової громадянської освіти на занятті іноземної мови шляхом аналізу національних стандартів та їх зв'язку з національними компетенціями громадянства та темами викладання світової громадянської освіти, запропонованими ЮНЕСКО, та її цілями навчання. Важливі рекомендації надаються, щоб сприяти викладанню ідей глобального громадянства на занятті іноземної мови.Документ Мобільний сленг як одна з найпоширеніших груп повсякденного сленгу молоді(КОД, 2020) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya(uk) У статті проаналізовано різні теоретичні підходи до вивчення поняття сленг та його ролі в сучасній лінгвістичній науці; подано комплексний опис молодіжного сленгу, як однієї з підсистем сучасної англійської мови, причини його виникнення і вживання; визначено різні види молодіжного сленгу, його класифікацію. В дослідженні подано найпоширеніші способи творення сленгових слів та словосполучень, серед яких мобільний сленг містить найбільшу кількість молодіжного сленгу і є одним із популярним джерел поповнення цього шару мови.Документ Молодіжна лексика як відображення змін у сучасному суспільстві(КОД, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya(uk) Сленг з'являється в мові, поширюється і побутує деякий час, але потім зникає, поступаючись місцем новому сленгу, разом з новою модою і новими віяннями. Особливо популяризуються сленгізми в періоди певних соціальних зрушень, воєн, економічних і культурних змін, коли відчувається нагальна потреба виокремити нові поняття та явища. Більш того, сленг перетинає не тільки соціальні, культурні, а й географічні кордони. Сленг – це емоційно забарвлена нелітературна лексика, яка виникає і використовується насамперед в усному мовленні. Більшість слів і словосполучень незрозумілі або малозрозумілі для основної маси населення. Фамільярно емоційне забарвлення сленгу має велику різноманітність відтінків: жартівливу, іронічну, глузливу, зневажливу, презирливу,грубу і навіть вульгарну. З його допомогою люди можуть ототожнювати себе з певними соціальними і професійними групами. Сленг –це жива мова, яка йде в ногу з часом і реагує на будь-які зміни в житті суспільства, тому вживання нових слів та словосполучень відбиває всі його політичні і соціальні зміни.Документ Нoмінaтивне пoле кoнцепту marriage тa аналіз синонімічного ряду його ключової одиниці(КОД, 2021) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya(uk)У статті аналізуються зaсoби моделювання кoнцепту MARRIAGE у бpитaнській кapтині світу, йoгo зміст і стpуктуpa тa кoгнітивнa інтеpпpетaція. Розглядається кoнцепт-кoгнітив MARRIAGE з уpaxувaнням сучaсниx дoсягнень кoгнітивнoї лінгвістики у pуслі aнтpoпoцентpизму, a тaкoж визнaчається місце цьoгo кoнцепту у пoбудoві бpитaнськoї нaціoнaльнoї мовної картини світу.