Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання за Автор "Datska, Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Learning about presidential election process in the USA(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дацька, Тетяна Олексіївна; Datska, TetianaThe paper is an overview of presidential election process in the USA with the Ukrainian leaner in mind. It presents a compilation of sources that dwell on those aspects of US elections that are different from the Ukrainian system. The paper also provides a glossary of words that pertain to the peculiarities of electoral process in the USA.Документ Викладання теми «умовний спосіб» в англійській мові студентам педагогічних ВНЗ: питання термінології та підходів(КОД, 2018) Дацька, Тетяна Олексіївна; Datska, Tetiana; Дацкая, Татьяна Алексеевна(uk) Стаття базується на порівнянні термінів та підходів, які використовуються в підручниках з практичної граматики англійської мови при висвітленні теми «Умовний спосіб». Огляд підручників дозволяє зробити висновок про те, що підручники умовно можна розділити на два типи, залежно від того, яка при викладенні теми використовується термінологія, який обрано підхід, та коли підручник був опублікований. Підручники вітчизняних авторів та/або ті, які переважно опубліковані раніше, розглядають цю тему як частину граматичної будови мови, при цьому менше звертаючи увагу на функції такого типу речень. У виданнях англомовних авторів, навпаки, наголос робиться на функціях та значеннях, але, як правило, не подається всього різноманіття умовних речень, натомість розглядаються найбільш уживані. Англомовні видання також не враховують специфіки граматичної будови мов студентів, які вивчають англійську як іноземну. Жоден з підходів сам собою не може повністю задовольнити потреби студентів факультетів іноземних мов педагогічних ВНЗ, оскільки майбутні вчителі повинні добре орієнтуватися в граматиці англійської мови як системи, але разом з тим, мають чітко усвідомлювати комунікативну вагу будь-якого елемента цієї системи, бо навчати учнів вони будуть з позицій комунікативного підходу. Тож при навчанні студентів граматики англійської мови, на думку автора, доцільним буде поєднання двох вищезгаданих підходів. Один із способів досягти цього полягає в навчанні студентів критично оцінювати підручники з практичної граматики англійської мови та в усвідомленні варіантності у використанні термінів на позначення тих самих граматичних явищ, як це відбувається з реченнями умовного способу.Документ Розвиток нових акцентних варіантів англійських слів у період 1958-1984 рр. (на матеріалі 11-го та 14-го видань everyman’s english pronouncing dictionary)(КОД, 2019) Дацька, Тетяна Олексіївна; Datska, Tetiana(uk) Статтю присвячено встановленню особливостей варіювання кодифікованих акцентних структур слів у нормативній британській вимові за період 1958-1984. Розглядається група слів, у яких протягом цього часу з’явилися нові варіанти акцентного оформлення. Встановлено акцентні типи та структури, що варіюють. Розглянуто такі супутні варіюванню акцентної структури чинники, як довжина слова у складах та частиномовна належність слів. Виявлено зміни у функціонуванні акцентних типів англійських слів у межах зазначеного діахронічного зрізу.Документ Структура та зміст словникової статті англійського електронного тлумачного онлайн-словника: на допомогу користувачу(2020) Дацька, Тетяна Олексіївна; Грицюк, Наталія; Datska, Tetiana; Hrytsiuk, Natalia(uk) Статтю присвячено описові елементів структури сторінки трьох авторитетних англійських тлумачних електронних онлайн-словників: Longman Dictionary of Contemporary English, Oxford Learner’s Advanced Dictionary та Merriam-Webster Dictionary. На основі цього складено узагальнену таблицю, яка містить пояснення щодо кожного із головних елементів, які зазвичай наявні в словниковій статті, задля полегшення формування лексикографічної компетенції учнів та студентів, які вивчають англійську мову як іноземну.