Навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах

Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

(UA) У статті обґрунтовується доцільність інтегрування змістово-утворюючих компонентів курсів математичних методів фізики і теоретичної фізики при підготовці майбутніх вчителів фізики у педагогічному університеті. Вказується на прикладну спрямованість курсу математичних методів фізики.
(EN) In the article expediency of integration of semantically-formative components of courses of mathematical methods of physics and theoretical physics is grounded at preparation of future teachers of physics in a pedagogical university. It is underlined that the educational course of mathematical methods of physics has the applied aspiration.

Опис

Ключові слова

математичні методи фізики, теоретична фізика, математична фізика, скалярне поле, векторне поле, тензори, дивергенція, дивергенція векторного поля, ротор векторного поля, ротор, криволінійні координати, диференціальні операції, лінійні рівняння

Бібліографічний опис

Подопригора Н. В. Навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах / Наталія Володимирівна Подопригора // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 137-145.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced