Чинники формування експериментального досвіду учнів основної школи в процесі вивчення електродинаміки
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(UA) Порушується проблема створення умов для формування в учнів досвіду експериментування в процесі виконання фронтальних лабораторних робіт з електродинаміки. Наведені зразки саморобних модулів-блоків для впровадження блочно-функціонального принципу під час вивчення електродинаміки в основній і старшій школі.
(EN) Raises the problem of the creation of conditions for the formation of students ' experience of experimentation in the process of execution of the frontals laboratory of electrodynamics. The samples of improvised modules-blocks for the implementation of the blocks-functional principle while studying the electrodynamics in the core and the senior school.
(EN) Raises the problem of the creation of conditions for the formation of students ' experience of experimentation in the process of execution of the frontals laboratory of electrodynamics. The samples of improvised modules-blocks for the implementation of the blocks-functional principle while studying the electrodynamics in the core and the senior school.
Опис
Ключові слова
модулі-блоки, електродинаміка
Бібліографічний опис
Подопригора Н. В. Чинники формування експериментального досвіду учнів основної школи в процесі вивчення електродинаміки / Наталія Володимирівна Подопригора // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 2 – С. 100-106.