Експериментальні задачі як пропедевтичний чинник до підготовки і виконання лабораторного практикуму з фізики
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(UA) Реалізація діяльнісного підходу у навчальному фізичному експерименті потребує суттєвих кроків до пропедевтичної підготовки учнів. Вирішення проблеми автори статті пропонують здійснювати через постанову і розв’язування експериментальних задач до організації і виконання робіт фізичного практикуму.
(EN) Implementation o f the activity approach in the teaching o f physics experiment requires substantial steps to propedevticall in training students. The authors offer a solution to meet the challenges in the process o f organizing and performing laboratory work of physical training.
(EN) Implementation o f the activity approach in the teaching o f physics experiment requires substantial steps to propedevticall in training students. The authors offer a solution to meet the challenges in the process o f organizing and performing laboratory work of physical training.
Опис
Ключові слова
навчальний фізичний експеримент, фізичний практикум, експериментальні задачі
Бібліографічний опис
Вовкотруб В. П. Експериментальні задачі як пропедевтичний чинник до підготовки і виконання лабораторного практикуму з фізики / Віктор Павлович Вовкотруб, Наталія Володимирівна Подопригора // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 3. - С. 44-51.