Використання засобів доповненої реальності у навчанні фізики школі

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

(ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання засобів доповненої реальності у навчанні фізики. Об’єктом розгляду є процес навчання фізики в закладах загальної середньої освіти. Предметом – методика використання засобів доповненої реальності в освітньому процесі з фізики старшої школи. Основним завданням роботи було дослідження впливу доповненої реальності на навчально-пізнавальні компетентності учнів старшої школи та обґрунтування ефективності використання ARBook у навчанні фізики. У першому розділі розглянуто теоретичні основи використання доповненої реальності в освітньому процесі старшої школи, зокрема історію розвитку технології, її технічні засоби, впровадження в закладах освіти та аналіз системи ARBook. У другому розділі досліджено практичні аспекти використання доповненої реальності у навчанні фізики старшокласників, включаючи методи поєднання віртуального та реального, особливості змішаного навчання та розробку методичних рекомендацій. Кваліфікаційна робота викладена на 75 сторінках, містить 3 розділи, 22 ілюстрації, 4 таблиці, 66 джерел в переліку посилань. (en) The qualification work is devoted to the study of the use of augmented reality in teaching physics. The object of consideration is the process of teaching physics in secondary education institutions. The subject is the methodology for using augmented reality in the educational process of physics in high school. The main task of the work was to study the impact of augmented reality on the educational and cognitive competencies of high school students and to substantiate the effectiveness of using ARBook in teaching physics. The first section examines the theoretical foundations of using augmented reality in the educational process of high school, in particular the history of the development of technology, its technical means, implementation in educational institutions and analysis of the ARBook system. The second section examines the practical aspects of using augmented reality in teaching physics to high school students, including methods of combining virtual and real, features of blended learning and development of methodological recommendations. The qualification work is presented on 75 pages, contains 3 chapters, 22 illustrations, 4 tables, 66 sources in the list of references.

Опис

Зефірова Ю. О. Використання засобів доповненої реальності у навчанні фізики школі : кваліфікаційна робота магістра : спец. «014 Середня освіта (Фізика та астрономія)» / Юлія Олександрівна Зефірова // Факультет математики, природничих наук та технологій кафедра природничих наук і методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; Наук. кер. Ірина Володимирівна Сальник, доктор педагогічних наук, професор. – Кропивницький, 2024. – 75 с.

Ключові слова

доповнена реальність, віртуальна реальність, інноваційні методи навчання, освітній процес, навчання фізики, ARBook, augmented reality, virtual reality, innovative teaching methods, educational process, physics teaching

Бібліографічний опис

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By