Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми)

Анотація

У статті розглядається міждисциплінарний підхід до аналізу художнього твору, який може бути використаний у процесі навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва і допоможе молодому фахівцю як в розвитку власного аналітичного мислення та естетичного сприйняття, так і в умінні формувати інтересу у школярів до уроків образотворчого мистецтва.

Опис

Ключові слова

мистецтвознавчий аналіз, семіотичний підхід, культурологічний підхід, філософсько-естетичні концепції, психологічний дискурс, майбутній вчитель образотворчого мистецтва

Бібліографічний опис

Кириченко О. І. Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми) / Олена Іванівна Кириченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 69-73.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By