Роль курсу інтерпретації тексту у формуванні плюралістичного світогляду студентів
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
У статті розглядаються деякі сучасні стратегії читання художнього твору, що застосовуються в курсі інтерпретації тексту як одного із ключових засобів формування у студентів філологічної, культурної компетенції та критичного плюралістичного мислення.
The paper considers a few modern reading strategies that find their application within the course of Text Interpretation Studies. Interpretation is viewed as a means aimed at forming profound philological and cultural expertise as well as critical thinking and pluralistic outlook of EFL students.
The paper considers a few modern reading strategies that find their application within the course of Text Interpretation Studies. Interpretation is viewed as a means aimed at forming profound philological and cultural expertise as well as critical thinking and pluralistic outlook of EFL students.
Опис
Ключові слова
інтерпретація тексту, читацька стратегія, імагологія, ономатологія, літературна віоленсологія, критичне мислення, плюралістичний світогляд, Text Interpretation Studies, reading strategies, imagology, onomatology, literary violencology, critical thinking, pluralistic outlook
Бібліографічний опис
Долгушева О. В. Роль курсу інтерпретації тексту у формуванні плюралістичного світогляду студентів / Ольга Валеріївна Долгушева // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С. 290-294