Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів

Анотація

У статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах.

Опис

Ключові слова

уроки музичного мистецтва, музично-творчий розвиток, психофізіологічні особливості, сприймання, мислення, пам’ять, уява, почуття, відчуття, увага

Бібліографічний опис

Черкасов В. Ф. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 37-40.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced