Удосконалення фізичного практикуму з квантової фізики комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(ua) Сучасна методика навчання фізики, включаючи і методику вивчення розділу «Квантова фізика» у педагогічних закладах освіти, повинна враховувати наявність в освітньому процесі двох складників – віртуального та реального – і використовувати їх інтегровано у процесі навчання і зокрема в ході виконання обов’язкового фізичного практикуму. Це дає можливості студентові завдяки запропонованому ППЗ «Quantum physics» якісно підготуватися і виконати роботу практикуму, а на завершальній стадії зробити вичерпні узагальнення і за необхідності виправити одержаний результат та внести правки.
(ru) Современная методика обучения физике, включая и методику изучения раздела «Квантовая физика» в педагогических учебных заведениях, должна учитывать наличие в образовательном процессе двух составляющих - виртуального и реального - и использовать их интегрировано в процессе обучения и в частности в ходе выполнения обязательного физического практикума. Это позволяет студенту благодаря нового программного продукта «Quantum physics» качественно подготовиться и выполнить работу практикума, на завершающей стадии обобщить и при необходимости исправить полученный результат, внести правки.
(en) Modern methods of teaching physics, including the methodology for studying the section "Quantum Physics" in pedagogical educational institutions, should take into account the presence in the educational process of two components - virtual and real - and use them integrated in the learning process and, in particular, during the implementation of the obligatory physical workshop. This gives the student the opportunity to prepare the qualitative preparation and work of the workshop through the proposed «Quantum physics», and at the final stage to make exhaustive generalizations and, if necessary, correct the result and make corrections.
(ru) Современная методика обучения физике, включая и методику изучения раздела «Квантовая физика» в педагогических учебных заведениях, должна учитывать наличие в образовательном процессе двух составляющих - виртуального и реального - и использовать их интегрировано в процессе обучения и в частности в ходе выполнения обязательного физического практикума. Это позволяет студенту благодаря нового программного продукта «Quantum physics» качественно подготовиться и выполнить работу практикума, на завершающей стадии обобщить и при необходимости исправить полученный результат, внести правки.
(en) Modern methods of teaching physics, including the methodology for studying the section "Quantum Physics" in pedagogical educational institutions, should take into account the presence in the educational process of two components - virtual and real - and use them integrated in the learning process and, in particular, during the implementation of the obligatory physical workshop. This gives the student the opportunity to prepare the qualitative preparation and work of the workshop through the proposed «Quantum physics», and at the final stage to make exhaustive generalizations and, if necessary, correct the result and make corrections.
Опис
Ключові слова
практикум, квантова фізика, комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання (КОЗН), удосконалення методики, віртуальний і реальний експеримент. практикум, квантовая физика, компьютерно-ориентированные средства обучения (КОСО), совершенствование методики, виртуальный и реальный эксперимент, practical works, quantum physics, computer-oriented teaching aids (COTA), improvement of methodology, virtual and real experiment
Бібліографічний опис
Величко С. П. Удосконалення фізичного практикуму з квантової фізики комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання / Степан Петрович Величко, Дмитро Вікторович Соменко, С. В. Шульга // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2019). – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко Є. І., 2019. – С. 199-200.