Правові предметні компетенції як показники профільної правової предметної компетентності (критерії визначення рівнів сформованості)

Анотація

(uk) У статті досліджено правову предметну компетентність як багаторівневе утворення, що формується на різних ступенях навчання правознавства в загальноосвітній школі, а також розроблено критерії визначення рівнів сформованості профільної правової предметної компетентності та правових предметних компетенцій відповідно до 12-ти-бальної системи оцінювання.
(ru) В статье исследована правовая предметная компетентность как многоуровневое образование, которое формируется на разных ступенях обучения правоведения в общеобразовательной школе, а также разработаны критерии определения уровней сформированности профильной правовой предметной компетентности и правовых предметных компетенций относительно 12-ти-бальной системы оценивания.
(en) The summary. The article investigated a substantive legal competence as a multi-level education, which is formed on the different stages of education law in the secondary school, and developed criteria for determining the level of development of the profile of the subject of legal competence and legal subject competences regarding the 12-point evaluation system.

Опис

Ключові слова

правова предметна компетентність, правова предметна компетенція, профільна правова предметна компетентність, когнітивна, практично-поведінкова, аксіологічна компетенції, правовая предметная компетентность, правовая предметная компетенция, профильная правовая предметная компетентность, когнитивная, практически-поведенческая, асксиологическая компетенции, legal subject matter expertise, legal substantive competence, profile legal subject competence, cognitive, practical and behavioral, value-motivational competence

Бібліографічний опис

Рябовол Л. Т. Правові предметні компетенції як показники профільної правової предметної компетентності (критерії визначення рівнів сформованості) / Лілія Тарасівна Рябовол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2014. – Вип. 8(51). – С. 145–149.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced