Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури
Дата
2012
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) В статті розглядаються умови за яких відбувається творча самореалізація студента, майбутнього вчителя художньої культури під час навчання на мистецькому, музично-педагогічному факультеті педагогічного університету. Окрім цього досліджується сутність компетентнісного підходу в сучасній педагогіці, надається визначення понять професійна, стильова компетентність вчителя художньої культури.
(ru) В статье рассматриваются условия при которых происходит творческая самореализация студента, будущего учителя художественной культуры во время обучения на факультете искусств, музыкально-педагогическом факультете педагогического университета. Кроме этого исследуется сущность компетентностного похода в современной педагогике, даётся определения понятий профессиональная, стилевая компетентность учителя художественной культуры.
(ru) В статье рассматриваются условия при которых происходит творческая самореализация студента, будущего учителя художественной культуры во время обучения на факультете искусств, музыкально-педагогическом факультете педагогического университета. Кроме этого исследуется сущность компетентностного похода в современной педагогике, даётся определения понятий профессиональная, стилевая компетентность учителя художественной культуры.
Опис
Ключові слова
мотиваційно-ціннісна компетенція, діяльнісно-практична компетенція, творча, когнітивна, компетентнісний підхід, компетентність, творча самореалізація, творчість, художній стиль, художня культура
Бібліографічний опис
Куркіна С. В. Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури / Сніжана Віталіївна Куркіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 112. - С. 219-229.