Факультет історії, бізнес-освіти та права
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/9
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Польова археологічна школа – елемент сучасної освітньо-наукової системи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Панченко, Кирило Ігорович; Могилов, Олександр Дмитрович; Тарасов, Андрій Валерійович; Руденко, Сергій Вікторович; Ляшко, Юрій Юрійович; Panchenko, Kyrylo Ihorovych; Mohylov, Oleksandr Dmytrovych; Tarasov, Andriy Valeriyovych; Rudenko, Serhii Viktorovych; Lyashko, Yuriy Yuriiovych(ua) Стаття присвячена узагальненню досвіду проведення літніх польових археологічних шкіл в Україні. Протягом 2015-2021 рр. автори даної публікації виступали організаторами археологічних шкіл. Успішним результатом такої роботи стало залучення майбутніх істориків до розкопок відомих в Україні пам’яток – Більського та Мотронинського городища скіфського часу, окремих поселень та курганів, а також пам’ятки ранньомодерної доби на замковій горі у Чигирині. Таким чином учасники школи працювали на різних типах археологічних пам’яток. Фундатором такого проекту став Інститут археології Національної академії наук України. Підготовка майбутніх фахівців з історичної галузі вимагає оволодіння спеціальними фаховими компетентностями, у тому числі – практичних навиків роботи з археологічними джерелами та самостійної організації й здійснення розкопок. Навчаючись у закладі вищої освіти, частину таких навиків студенти отримують під час проходження практик. Останнім часом популярності набуває ще одна форма організації освітнього та наукового процесу – літня польова археологічна школа. Базою для організацій літніх шкіл найчастіше слугують наукові археологічні експедиції. Школа дозволяє поєднувати практичні роботи на археологічних об’єктах, лекційні курси з археології та історії, а також екскурсійно-просвітницьку діяльність. В результаті участь в археологічній школі дає можливість не лише закріпити здобуті знання, а й отримати практичні навички роботи. Подібні заходи є корисними й з точки зору підвищення кваліфікації, вони слугують майданчиком для обміну досвідом між фахівцями і дозволяють реалізувати підхід, за яким здобуття нових навичок відбувається протягом життя.Документ Археологічна практика на факультеті історії та права КДПУ ім. В. Винниченка 2007 року(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Бокій, Нінель Михайлівна; Позивай, Тетяна Дмитрівна(uk) Стаття містить інформацію про організацію навчальної археологічної практики студентів І курсу факультету історії та права 2007 року.