Факультет історії, бізнес-освіти та права
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/9
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Identity in the "post-globalization" of the new society as "homo spiritus in universum concentus"(2023) Харченко, Юлія Володимирівна(en) "Post-globalization" is presented as a new phenomenon, considered in the perspective of history, what actualized the definition of the place and role of the individual in the new state of society. The goal of the study was the conceptualization of the phenomenon of personality in the "post-globalization" of the new society based on epistemological and ontological approaches. The key task of the research made it possible to verify whether "post-globalization" is one of the ways to preserve the life of the globalized world. As a result, the "end of globalization", the world's entry into a new state under a different name, and the impact of these processes on the individual were confirmed. Meta-ontology has shown, that personality appears as universality in the system of "universe – society – man" relations. It was shown that the new model of society can serve as a basis for the coming world formation. Personality is presented as the basis of a complex system. The proposed model of "Homo Spiritus in Universum Concentus", considering the acceleration of time, is the most optimal in the future.Документ Society management as a topological diversity(НАУ, 2021) Харченко, Юлія Володимирівна; Kharchenko, Julia Volodymyrivna(ua) Показано, що соціум як онтологічне багатоманіття фіксує в своєму просторі гранично широкий спектр параметричних можливостей. Соціум конструюється за допомогою застосування параметричного моделювання з використанням параметрів елементів ідеальної моделі та співвідношень між ними. Вступ. Соціум розуміється як певний гранично повний «гіперпростір», в якому взаємодіють і постійно змінюються соціальні системи; а також як множина з додатковими структурами певного типу. Метою дослідження є концептуалізація соціуму як топологічного багатоманіття і мінливої складності в термінах філософської онтології, соціальної філософії та топології. Завданням дослідження. є аналіз механізмів управління соціумом як топологічним багатоманіттям. Методологія дослідження. Топологія як методологічний принцип використовується при порівнянні онтологічного баготоманіття з топологічним багатоманіттям, а також при описі соціуму як складності, в якій перетинаються онтологічні простори культури, цивілізації, політики, економіки, мистецтва, релігії, історії, науки, техніки, комунікації, духовності, віртуума, де кожна сфера є підмножиною в онтологічному просторовому багатоманітті. Підтверджено, що управління соціумом як онтологічним багатоманіттям передбачає: побудову ідеальної моделі досліджуваного соціального простору; порівняння параметрів ідеальної та реальної моделей; формування висновків і рекомендацій щодо корекції управлінських механізмів, що впливають на соціальний простір, соціальний об'єкт, стосунків між суб'єктами; побудову прогнозу щодо подальшого функціонування соціального простору. Обговорення Обґрунтовано, що соціум як складне багатоманіття є чимось набагато більшим, ніж будь-яке топологічне різноманіття. Управління цією онтологічною складністю як єдиним цілим є проблематичним через нескінченну кількість змінних, які впливають на соціальні події. Висновки Соціальне управління охоплює матеріальну, інтелектуальну, демографічну, культурну сфери. Частково через їхню крайню складність сюди залучаються біосфера, ноосфера, інфосфера, віртуум-сфера, духовна сфера та інші сфери.