Факультет історії, бізнес-освіти та права
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/9
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Правова компетентність учнівської і студентської молоді як предмет педагогічного дослідження(2016) Рябовол, Лілія Тарасівна; Рябовол, Лилия Тарасовна(uk) Проведено огляд підходів українських вчених щодо структурування правової компетентності як результативного показника навчання правознавства учнів загальноосвітньої школи (ЗОШ) та здобувачів вищої не юридичної освіти. Встановлено, що вітчизняні науковці розглядають правову компетентність як сукупність систематизованих знань про право та законодавство, вмінь їх використовувати у типових і нестандартних ситуаціях, обирати адекватні моделі поведінки, керуватися в своєму житті та діяльності принципами законності, поваги до прав і свобод людини тощо, однак інтегрують ці елементи у різні структурні компоненти. Уніфіковано структуру правової компетентності як сукупність когнітивного (правові знання, вміння і навички їх здобувати, конструктивно використовувати, проводити логічні інтелектуальні операції тощо), діяльнісно-процесуального (вміння використовувати правові знання для виконання практичних завдань, вирішення проблем у правовому полі; реалізувати приписи права для ефективної взаємодії між суб ’єктами навчання, професійної діяльності, суспільного життя) і ціннісно-мотиваційного або аксіологічного (правові ціннісні орієнтації, ціннісно-емоційне ставлення до державно-правових явищ, мотивація правомірної поведінки) компонентів.Документ Правові предметні компетенції як показники профільної правової предметної компетентності (критерії визначення рівнів сформованості)(2014) Рябовол, Лілія Тарасівна; Рябовол, Лилия Тарасовна; Riabovol, L.T.(uk) У статті досліджено правову предметну компетентність як багаторівневе утворення, що формується на різних ступенях навчання правознавства в загальноосвітній школі, а також розроблено критерії визначення рівнів сформованості профільної правової предметної компетентності та правових предметних компетенцій відповідно до 12-ти-бальної системи оцінювання.