Факультет історії, бізнес-освіти та права
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/9
Переглянути
Документ Американізація глобальної культури в контексті теорії міжнародних відносин(НАУ, 2019) Фабрика, Алла Анатоліївна; Fabrika, Alla(ua) . Процес «американізації» глобальної культури, що утворюється, пов’язують з інтересами американського бізнесу та їхнім монопольним контролем над світовими інформаційними потоками. Стаття присвячена виявленню тих аспектів «американізації» культури, які дозволяють розглядати її, у тому числі, й як політичний проект. Для цього проводиться зіставлення змісту, характеру та засобів «американізації» культури з методом використання культурних впливів для досягнення зовнішньополітичних цілей, який представлено в концепціях культурного імперіалізму та «м’якої сили» в теорії міжнародних відносин.