Кваліфікаційні роботи каф-ри інформатики та інформаційних технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розробка програмного додатку для мультилокальної моделі Тюрінга на прикладі міграції видів
    (2024) Стасик, Валентин Сергійович; Stasyk, V. S.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних моделей біологічних процесів. Розроблено графічний додаток для моделювання явища міграції видів на основі мультилокальної моделі Тюрінга. (en) Qualification work is devoted to topical issues of development of computer models of biological processes. A graphical application for modeling the phenomenon of species migration based on the multilocal Turing model has been developed.
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерне моделювання гонки озброєнь двох країн засобами CAS
    (2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Skorozvon, I. S.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних моделей соціальних явищ та процесів. Розроблено графічний додаток для моделі гонки озброєнь Річардсона та моделі бойових дій Ланчестера-Річардсона. (en) Qualification work is devoted to the current topic of development of computer models of social phenomena and processes. Developed a graphical application for the model of the Richardson arms race and the Lanchester-Richardson combat model.
  • Ескіз
    Документ
    Комп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчислень
    (2024) Руденко, Артем Григорович; Rudenko, A. H.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для моделювання соціальних явищ. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати соціальне явище рекламної кампанії на базі моделі Лоткі-Вольтерра. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for modeling social phenomena. A computer program has been created that makes it possible to simulate the social phenomenon of an advertising campaign based on the Lotky-Volterra model