Кваліфікаційні роботи каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5522
Переглянути
Документ Розробка та реалізація вендингової машини з автоматичним розливом рідини та поштучною видачею товару(2024) Матковський, Ігор Іванович; Matkovskyi, I. I.(ua) У роботі представлено результати розробки вендинг машини, яка забезпечує автономну роботу без касирів та будь-якого обслуговуючого персоналу, машина дозволяє придбати різну кількість води на розлив або придбати товари поштучно, скориставшись rfid-карткою для розрахування. Цю вендинг машину можна використовувати для розвитку бізнесу або тощо. (en) The work presents the results of the development of a vending machine that provides autonomous operation without cashiers and any service personnel, the machine allows you to purchase different amounts of water for bottling or to purchase goods individually, using an rfid card for calculation. This vending machine can be used for business development or etc.Документ Інтеграція генеративного ШІ у вебзастосунок для створення навчальних матеріалів на основі флеш-карток(2024) Гриневич, Сергій Юрійович; Hrynevych, S. Y.(ua) У роботі розроблено навчальну вебплатформу з використанням флеш-карток та генеративного штучного інтелекту для створення контекстних речень. Досліджено методи навчання за допомогою флеш-карток та розглянуто технології для створення системи: React для інтерфейсу, Tailwind CSS для стилізації та MongoDB для зберігання даних. Платформа дозволяє інтегрувати сучасні можливості ШІ в навчальний процес для покращення результатів навчання. (en) The work develops a web-based learning platform using flash cards and generative artificial intelligence to create contextual sentences. Methods of learning with flash cards are studied and technologies for creating the system are considered: React for the interface, Tailwind CSS for styling, and MongoDB for data storage. The platform allows integrating modern AI capabilities into the learning process to improve learning outcomes.Документ Комп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчислень(2024) Руденко, Артем Григорович; Rudenko, A. H.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для моделювання соціальних явищ. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати соціальне явище рекламної кампанії на базі моделі Лоткі-Вольтерра. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for modeling social phenomena. A computer program has been created that makes it possible to simulate the social phenomenon of an advertising campaign based on the Lotky-Volterra modelДокумент Розробка веб додатку для компанії по виробництву металопластикових вікон засобами React(2024) Бульбак, Вадим Віталійович; Bulbak, V. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки вед додатків для малого та середнього бізнесу. Спроектовано та реалізовано веб-ресурс для компанії, яка спеціалізується на установці металопластикових вікон. Створено “розумну корзину” на базі ШІ, що дозволить користувачу не тільки підібрати оптимальні умови, розрахувати вартість та подивитися очікуємий результат, а і, за бажанням, відразу перейти до останнього етапу замовлення. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing scientific applications for small and medium-sized businesses. A web resource was designed and implemented for a company specializing in the installation of metal-plastic windows. A "smart shopping cart" based on AI has been created, which will allow the user not only to choose the optimal conditions, calculate the cost and see the expected result, but also, if desired, to immediately proceed to the last stage of the order.Документ Розробка веб-сайту інтернет-магазину будівельних матеріалів засобами React JS та MySQL(2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Rafeiev, D. I.(ua) У роботі представлено результати розробки веб-сайту для інтернет-магазину будівельних матеріалів, створеного за допомогою технологій React JS та MySQL. Цей інтернет-магазин надає користувачам можливість переглядати товари, здійснювати замовлення, розраховувати кількість та вартість матеріалів залежно від заданої площі за допомогою вбудованого калькулятора. (en) This paper presents the results of developing an online building materials store website using React JS and MySQL technologies. The online store allows users to browse products, place orders and calculate the quantity and cost of materials based on the specified area using a built-in calculator.Документ Комп’ютерне моделювання процесів в умовах невизначеності засобами нечіткої логіки з використанням CMS(2024) Люненко, Андрій Андрійович; Liunenko, A. A.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці моделювання в умовах невизначеності. Останнє, в повні мірі, відноситься до моделювання соціальних явищ та процесів. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати довільне соціальне явище на базі моделей з використанням нечіткої логіки. (en) The qualification work is devoted to the current topic of modeling under conditions of uncertainty. The latter fully refers to the modeling of social phenomena and processes. A computer program has been created that makes it possible to simulate an arbitrary social phenomenon based on models using fuzzy logic.Документ Розробка та використання голосового асистента з елементами ШІ(2024) Гордієнко, Юлія Миколаївна; Hordiienko, Y. M.(ua) В даній кваліфікаційній магістерській розроблено голосового асистента з інтеграцією API GPT-4 для ефективного опрацювання запитів і функцією розпізнавання емоцій для персоналізації взаємодії. Метою розробки є голосовий україномовний бот-асистент з можливістю визначення емоції користувача. Результат роботи – програмна реалізація голосового помічника з використанням української мови та функції аналізу емоцій користувача з використанням штучного інтелекту. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного продукту. Розроблено зручний функціонал для користувача. Наведені інструкції по роботі з голосовим асистентом. Програма може використовуватися на PC з ОС Windows 10/11. Linux. Mac OS. Програму розроблено в середовищі Visual Studio Code мовою програмування Python. (en) In this master's thesis, a voice assistant with GPT-4 API integration for efficient query processing and emotion recognition function for personalizing interaction was developed. The goal of the development is a Ukrainian-language voice bot assistant with the ability to detect user emotions. The result of the work is a software implementation of a voice assistant using the Ukrainian language and the function of analyzing user emotions using artificial intelligence. In the process of developing the software model, we analyzed existing hardware and software. All components of the developed software product are fully described. User-friendly functionality has been developed. Instructions for working with the voice assistant are provided. The program can be used on PCs with Windows 10/11. Linux. Mac OS. The program is developed in the Visual Studio Code environment in the Python programming language.Документ Розробка гри в стилі Smash Hit(2024) Нагорний, Олександр Васильович; Nahorny, O. V.(ua) Дослідження присвячене розробці ритм-гри "Balls Rush" в стилі "Smash Hit", яка поєднує динамічний ігровий процес з заспокійливою візуальною стилістикою. Актуальність теми зумовлена зростаючою популярністю відеоігор та потенціалом для розвитку української відеоігрової індустрії. Практична цінність проекту полягає у створенні нового ігрового продукту, що відповідає сучасним тенденціям та сприяє популяризації української культури. (en) The research is dedicated to the development of the rhythm game "Balls Rush" in the style of "Smash Hit," combining dynamic gameplay with a calming visual style. The relevance of the topic is due to the growing popularity of video games and the potential for the development of the Ukrainian video game industry. The practical value of the project lies in creating a new gaming product that meets modern trends and promotes Ukrainian culture.Документ Розробка та реалізація системи моніторингу агрономічних показників(2024) Краснощок, Максим Валентинович; Krasnoshchok, M. V.(ua) Кваліфікаційна робота розглядає розробку та реалізація системи моніторингу агрономічних показників з використанням сучасних інформаційних технологій. Основна мета роботи – створення ефективної системи для збору, обробки та аналізу даних про агрономічні параметри, що дозволяє покращити управління сільськогосподарськими процесами та підвищити врожайність. (en) The qualification work considers the development and implementation of a system for monitoring agronomic indicators using modern information technologies. The main goal of the work is to create an effective system for collecting, processing and analyzing data on agronomic parameters, which allows to improve the management of agricultural processes and increase productivity.Документ Комп'ютерне моделювання гонки озброєнь двох країн засобами CAS(2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Skorozvon, I. S.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних моделей соціальних явищ та процесів. Розроблено графічний додаток для моделі гонки озброєнь Річардсона та моделі бойових дій Ланчестера-Річардсона. (en) Qualification work is devoted to the current topic of development of computer models of social phenomena and processes. Developed a graphical application for the model of the Richardson arms race and the Lanchester-Richardson combat model.Документ Розробка гри в жанрі 3D автосимулятор за допомогою середовища розробки Unity(2024) Дубина, Дмитро Віталійович; Dubyna, D. V.(ua) Розробка ігор має важливе значення в сучасному Інтернет-суспільстві, і Unity відіграє ключову роль у цьому процесі, завдяки своїй універсальності та доступності. Дане дослідження зосереджено на аналізі можливостей Unity для створення 3D гри в жанрі автосимулятора. Робота містить в собі аналіз стану індустрії відеоігор, дослідження Unity, як середовище розробки, та створення захоплюючої гри. Результатом є створення цікавої 3D гри, що популяризує відеоігри серед користувачів. (en) This research focuses on analyzing Unity's capabilities for creating a 3D game in the racing simulator genre. The work includes an analysis of the current state of the video game industry, an exploration of Unity as a development environment, and the creation of an engaging game. The result is the development of an interesting 3D game that promotes video games among users.Документ Розробка сайту з продажу авто засобами React.js(2024) Агеєнко, Роман Олександрович; Ageyenko, R. O.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці створення ресурсу, який забезпечить користувачам зручний доступ до інформації про автомобілі, дозволить легко переглядати та порівнювати різні моделі. Особлива увага у процесі розробки була приділена створенню зручного користувацького інтерфейсу та забезпеченню високої продуктивності роботи вебсайту. Це дозволило забезпечити максимально позитивний досвід для користувачів, що в свою чергу, сприятиме підвищенню рівня продажів та задоволеності клієнтів. (en) The qualification work is devoted to the current topic of creating a resource that will provide users with convenient access to information about cars, and will allow easy viewing and comparison of different models. During the development process, special attention was paid to creating a convenient user interface and ensuring high performance of the website. This made it possible to provide the most positive experience for users, which in turn will contribute to increasing the level of sales and customer satisfaction.Документ Розробка та дослідження ігрових додатків(2024) Савченко, Олександр Олегович; Savchenko, O. O.(ua) Робота присвячена дослідженню використання штучного інтелекту в ігровій індустрії. Розглянуто інтеграцію ML-Agents для створення ігрових агентів, здатних адаптуватися до поведінки гравця. Описано розробку середовища засобами Unity, де ШІ навчається приймати рішення забезпечуючи динамічний ігровий процес. (en) The work is devoted to the study of the use of artificial intelligence in the gaming industry. The integration of ML-Agents to create game agents capable of adapting to player behavior is considered. It describes the development of an environment using Unity, where AI learns to make decisions and provides a dynamic gameplay.Документ Розробка Android-додатку для пошуку відео-контенту із застосуванням штучного інтелекту(2024) Рава, Анастасія Олександрівна; Rava, A. O.(ua) В Кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи розробки мобільних додатків та штучного інтелекту, зокрема: здійснено огляд мобільних платформ та особливості розробки для Android, методів пошуку відео-контенту, можливостей штучного інтелекту та його застосування в пошуку інформації, а також проаналізовано існуючі рішення для пошуку відео-контенту з використанням штучного інтелекту. Визначено специфікації вимог до Android-додатку для пошуку відео-контенту та описано етапи проєктування. Детально описано принципи розробки Android-додатку та аналіз результатів його роботи, а саме: створення основних модулів додатку; реалізація інтерфейсу користувача; інтеграція алгоритмів штучного інтелекту. (en) The Qualification Work considered the theoretical foundations of mobile application development and artificial intelligence, in particular: an overview of mobile platforms and development features for Android, video content search methods, artificial intelligence capabilities and its application in information search, and existing solutions for video search were analyzed. Content using artificial intelligence. The requirements specifications for the Android application for searching for video content are defined and the design stages are described. The principles of developing an Android application and analyzing the results of its work are described in detail, namely: creation of the main application modules; user interface implementation; integration of artificial intelligence algorithms.Документ Розробка програмного додатку для мультилокальної моделі Тюрінга на прикладі міграції видів(2024) Стасик, Валентин Сергійович; Stasyk, V. S.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних моделей біологічних процесів. Розроблено графічний додаток для моделювання явища міграції видів на основі мультилокальної моделі Тюрінга. (en) Qualification work is devoted to topical issues of development of computer models of biological processes. A graphical application for modeling the phenomenon of species migration based on the multilocal Turing model has been developed.Документ Проєктування та розробка веб-додатку з автоматизації сільськогосподарських процесів(2024) Лауш, Андрій Віталійович; Laush, A. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена розробці веб-додатку для автоматизації сільськогосподарських процесів. Досліджується процес створення веб-додатку від ідеї до реалізації, включаючи вибір програмних інструментів та технологій, проєктування інтерфейсу користувача, розробку серверної частини, інтеграцію бази даних та тестування. В роботі використовувалися такі технології, як Python3, FastAPI, Pydantic, PostgreSQL, HTML, CSS, JavaScript, Postman та Swagger. (en) This qualification work is dedicated to the development of a web application for automating agricultural processes. The process of creating the web application from idea to implementation is studied, including the selection of software tools and technologies, user interface design, backend development, database integration, and testing. The following technologies were used in the work: Python3, FastAPI, Pydantic, PostgreSQL, HTML, CSS, JavaScript, Postman, and Swagger.Документ Розробка веб-додатку для генерації привітань засобами React JS та Spring(2024) Оришечко, Дмитро Андрійович; Oryshechko, O. A.(ua) Створення веб-сервісу, що використовує нейромережі для створення привітань, стає актуальним завданням в умовах зростаючої популярності впровадження машинного навчання в веб-додатки. Розроблений інструмент надає послуги зі створення персоналізованих привітань, що є цінним для соціальних мереж, маркетингових задач та просування особистого бренду. (en) Creating a web service that uses neural networks to generate greetings is becoming a pressing task in the face of the growing popularity of implementing machine learning in web applications. The developed tool provides services for creating personalized greetings, which is especially valuable for social networks, business marketing tasks, and personal brand promotion.Документ Інтерактивний навчальний посібник з 3D-моделювання(2024) Бондаренко, Олександр Олександрович(ua) Робота присвячена створенню інтерактивного навчального посібника з 3D-моделювання у вигляді веб-сайту. У посібнику представлений покроковий процес створення 3D-моделі машини у програмі Blender. Описано розробку багатосторінкового інтерфейсу сайту засобами HTML, CSS і JavaScript, а також реалізацію функціоналу для завантаження моделі на кожному етапі моделювання. (en) The work is devoted to the creation of an interactive tutorial on 3D modeling in the form of a website. The guide presents a step-by-step process of creating a 3D model of a car in the Blender program. The development of a multi-page site interface using HTML, CSS and JavaScript is described, as well as the implementation of functionality for loading the model at each stage of modeling.Документ Автоматична генерація контенту з використанням інструментів штучного інтелекту(2024) Філоненко, Сергій Володимирович; Filonenko, S. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню та створенню програмного забезпечення на базі Node.js, яке використовує інструменти штучного інтелекту для автоматичного генерування мультимедійного контенту, що включає створення зображень та відео з озвученням на основі текстових описів. (en) The qualification work is devoted to the design and creation of software based on Node.js, which uses artificial intelligence tools for the automatic generation of multimedia content, which includes the creation of images and videos with sound based on textual descriptions.Документ Візуалізація даних засобами інтерактивних інформаційних панелей(2024) Брасло, Вікторія Олексіївна; Braslo, V. O.(ua) Роботу присвячено візуальному представленню даних за допомогою інтерактивних інформаційних панелей – дашбордів, – та засобам створення таких панелей, зокрема платформі Google Looker Studio. У роботі розглянуто різні типи візуалізації, які використовують у дашбордах, наведено приклади дашбордів, що візуалізують дані у різних галузях. З метою демонстрації інструментарію Google Looker Studio розроблено декілька дашбордів на основі даних, опублікованих у загальнодоступних джерелах. (en) The work is devoted to visual presentation of data through interactive information panels - Dashboards - and the software for creating and design such panels, including the Google Loker Studio platform. Different types of visualization used in Dashboards are described. There are some examples of dashboards that visualize data in various fields. In order to demonstrate the Google Looker Studio toolkit, several Dashboards have been developed based on public sources.