Кваліфікаційні роботи каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5522
Переглянути
Документ Розробка сайту з продажу авто засобами React.js(2024) Агеєнко, Роман Олександрович; Ageyenko, R. O.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці створення ресурсу, який забезпечить користувачам зручний доступ до інформації про автомобілі, дозволить легко переглядати та порівнювати різні моделі. Особлива увага у процесі розробки була приділена створенню зручного користувацького інтерфейсу та забезпеченню високої продуктивності роботи вебсайту. Це дозволило забезпечити максимально позитивний досвід для користувачів, що в свою чергу, сприятиме підвищенню рівня продажів та задоволеності клієнтів. (en) The qualification work is devoted to the current topic of creating a resource that will provide users with convenient access to information about cars, and will allow easy viewing and comparison of different models. During the development process, special attention was paid to creating a convenient user interface and ensuring high performance of the website. This made it possible to provide the most positive experience for users, which in turn will contribute to increasing the level of sales and customer satisfaction.Документ Інтерактивний навчальний посібник з 3D-моделювання(2024) Бондаренко, Олександр Олександрович(ua) Робота присвячена створенню інтерактивного навчального посібника з 3D-моделювання у вигляді веб-сайту. У посібнику представлений покроковий процес створення 3D-моделі машини у програмі Blender. Описано розробку багатосторінкового інтерфейсу сайту засобами HTML, CSS і JavaScript, а також реалізацію функціоналу для завантаження моделі на кожному етапі моделювання. (en) The work is devoted to the creation of an interactive tutorial on 3D modeling in the form of a website. The guide presents a step-by-step process of creating a 3D model of a car in the Blender program. The development of a multi-page site interface using HTML, CSS and JavaScript is described, as well as the implementation of functionality for loading the model at each stage of modeling.Документ Розробка веб додатку для компанії по виробництву металопластикових вікон засобами React(2024) Бульбак, Вадим Віталійович; Bulbak, V. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки вед додатків для малого та середнього бізнесу. Спроектовано та реалізовано веб-ресурс для компанії, яка спеціалізується на установці металопластикових вікон. Створено “розумну корзину” на базі ШІ, що дозволить користувачу не тільки підібрати оптимальні умови, розрахувати вартість та подивитися очікуємий результат, а і, за бажанням, відразу перейти до останнього етапу замовлення. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing scientific applications for small and medium-sized businesses. A web resource was designed and implemented for a company specializing in the installation of metal-plastic windows. A "smart shopping cart" based on AI has been created, which will allow the user not only to choose the optimal conditions, calculate the cost and see the expected result, but also, if desired, to immediately proceed to the last stage of the order.Документ Розробка сайту з продажу авто засобами REACT.JS(2024) Агеєнко, Роман Олександрович; Ageyenko, R.O.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці створення ресурсу, який забезпечить користувачам зручний доступ до інформації про автомобілі, дозволить легко переглядати та порівнювати різні моделі. Особлива увага у процесі розробки була приділена створенню зручного користувацького інтерфейсу та забезпеченню високої продуктивності роботи вебсайту. Це дозволило забезпечити максимально позитивний досвід для користувачів, що в свою чергу, сприятиме підвищенню рівня продажів та задоволеності клієнтів. (en) The qualification work is devoted to the current topic of creating a resource that will provide users with convenient access to information about cars, and will allow easy viewing and comparison of different models. During the development process, special attention was paid to creating a convenient user interface and ensuring high performance of the website. This made it possible to provide the most positive experience for users, which in turn will contribute to increasing the level of sales and customer satisfaction.Документ Розробка та використання голосового асистента з елементами ШІ(2024) Гордієнко, Юлія Миколаївна; Hordiienko, Y. M.(ua) В даній кваліфікаційній магістерській розроблено голосового асистента з інтеграцією API GPT-4 для ефективного опрацювання запитів і функцією розпізнавання емоцій для персоналізації взаємодії. Метою розробки є голосовий україномовний бот-асистент з можливістю визначення емоції користувача. Результат роботи – програмна реалізація голосового помічника з використанням української мови та функції аналізу емоцій користувача з використанням штучного інтелекту. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного продукту. Розроблено зручний функціонал для користувача. Наведені інструкції по роботі з голосовим асистентом. Програма може використовуватися на PC з ОС Windows 10/11. Linux. Mac OS. Програму розроблено в середовищі Visual Studio Code мовою програмування Python. (en) In this master's thesis, a voice assistant with GPT-4 API integration for efficient query processing and emotion recognition function for personalizing interaction was developed. The goal of the development is a Ukrainian-language voice bot assistant with the ability to detect user emotions. The result of the work is a software implementation of a voice assistant using the Ukrainian language and the function of analyzing user emotions using artificial intelligence. In the process of developing the software model, we analyzed existing hardware and software. All components of the developed software product are fully described. User-friendly functionality has been developed. Instructions for working with the voice assistant are provided. The program can be used on PCs with Windows 10/11. Linux. Mac OS. The program is developed in the Visual Studio Code environment in the Python programming language.Документ Інтеграція генеративного ШІ у вебзастосунок для створення навчальних матеріалів на основі флеш-карток(2024) Гриневич, Сергій Юрійович; Hrynevych, S. Y.(ua) У роботі розроблено навчальну вебплатформу з використанням флеш-карток та генеративного штучного інтелекту для створення контекстних речень. Досліджено методи навчання за допомогою флеш-карток та розглянуто технології для створення системи: React для інтерфейсу, Tailwind CSS для стилізації та MongoDB для зберігання даних. Платформа дозволяє інтегрувати сучасні можливості ШІ в навчальний процес для покращення результатів навчання. (en) The work develops a web-based learning platform using flash cards and generative artificial intelligence to create contextual sentences. Methods of learning with flash cards are studied and technologies for creating the system are considered: React for the interface, Tailwind CSS for styling, and MongoDB for data storage. The platform allows integrating modern AI capabilities into the learning process to improve learning outcomes.Документ Комп’ютерне моделювання процесів в умовах невизначеності засобами нечіткої логіки з використанням CMS(2024) Люненко, Андрій Андрійович; Liunenko, A. A.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці моделювання в умовах невизначеності. Останнє, в повні мірі, відноситься до моделювання соціальних явищ та процесів. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати довільне соціальне явище на базі моделей з використанням нечіткої логіки. (en) The qualification work is devoted to the current topic of modeling under conditions of uncertainty. The latter fully refers to the modeling of social phenomena and processes. A computer program has been created that makes it possible to simulate an arbitrary social phenomenon based on models using fuzzy logic.Документ Розробка та дослідження ігрових додатків(2024) Савченко, Олександр Олегович; Savchenko, O. O.(ua) Робота присвячена дослідженню використання штучного інтелекту в ігровій індустрії. Розглянуто інтеграцію ML-Agents для створення ігрових агентів, здатних адаптуватися до поведінки гравця. Описано розробку середовища засобами Unity, де ШІ навчається приймати рішення забезпечуючи динамічний ігровий процес. (en) The work is devoted to the study of the use of artificial intelligence in the gaming industry. The integration of ML-Agents to create game agents capable of adapting to player behavior is considered. It describes the development of an environment using Unity, where AI learns to make decisions and provides a dynamic gameplay.Документ Бібліотека компонентів для проєктного дизайну(2024) Мельніков, Сергій Володимирович; Melnikov, S. V.(ua) У роботі представлено результат розробки бібліотеки компонентів для проєктного дизайну, яка містить стандартизовані елементи інтерфейсу користувача. Використання цієї бібліотеки дозволяє покращити ефективність та швидкість розробки веб-сервісів, а також забезпечує узгодженість роботи над проєктом команди розробників. (en) The work presents the result of the development of a library of components for project design, which contains standardized elements of the user interface. Using this library allows you to improve the efficiency and speed of development of web services, and also ensures consistency of work on the project of the development team.Документ Розробка освітньої платформи на основі React та NestJS(2024) Шилов, Микита Миколайович; Shylov, M. M.(ua) У роботі проведено аналіз і розробку освітньої платформи з інтеграцією штучного інтелекту. Досліджено процес проєктування системи та її структурний поділ на рівні. Розглянуто технології, які використовуються для реалізації платформи, включаючи генерацію навчального контенту, створення та перевірку тестів. Реалізована система забезпечує користувачам доступ до персоналізованого навчального контенту, автоматизованого тестування й оцінювання, а також зручного інтерфейсу для роботи з платформою. (en) The work focuses on analyzing and developing an educational platform with artificial intelligence integration. It explores the system’s design, structural decomposition into functional modules, and the technologies used, such as content generation, test creation, and automated assessment. The platform provides users with personalized learning, automated evaluations, and an intuitive interface for seamless interaction.Документ Комп'ютерне моделювання процесу розподілу влади в ієрархічних системах(2024) Григор’єв, Олександр Андрійович; Grygoriev, O. A.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для аналізу та дослідження результатів математичного моделювання Соціальних процесів. Cтворено графічний додаток в середовищі Maple, який дає можливість графічно представити результати математичного моделювання процесу поширеннята розподілу влади в соціумі. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for the analysis and research of the results of mathematical modeling of social processes. A graphic application was created in the Maple environment, which makes it possible to graphically present the results of mathematical modeling of the process of distribution and distribution of power in society.Документ Візуалізація даних засобами інтерактивних інформаційних панелей(2024) Брасло, Вікторія Олексіївна; Braslo, V. O.(ua) Роботу присвячено візуальному представленню даних за допомогою інтерактивних інформаційних панелей – дашбордів, – та засобам створення таких панелей, зокрема платформі Google Looker Studio. У роботі розглянуто різні типи візуалізації, які використовують у дашбордах, наведено приклади дашбордів, що візуалізують дані у різних галузях. З метою демонстрації інструментарію Google Looker Studio розроблено декілька дашбордів на основі даних, опублікованих у загальнодоступних джерелах. (en) The work is devoted to visual presentation of data through interactive information panels - Dashboards - and the software for creating and design such panels, including the Google Loker Studio platform. Different types of visualization used in Dashboards are described. There are some examples of dashboards that visualize data in various fields. In order to demonstrate the Google Looker Studio toolkit, several Dashboards have been developed based on public sources.Документ Розробка комп'ютерної гри жанру "Морський бій" засобами JavaScript(2024) Процик, Сергій Васильович; Protsyk, S. V.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних ігор. Розроблено комп’ютерну гру, що симулює морський бій з можливістю вибору храктеристик об’єкта-корабля. (en) Qualification work is devoted to topical issues of development of computer models of biological processes. A graphical application for modeling the phenomenon of species migration based on the multilocal Turing model has been developed. Qualification work is devoted to the current topic of developing computer games. A computer program has been developed that simulates a naval battle with the ability to select the characteristics of the object-ship.Документ Розробка гри в стилі Smash Hit(2024) Нагорний, Олександр Васильович; Nahorny, O. V.(ua) Дослідження присвячене розробці ритм-гри "Balls Rush" в стилі "Smash Hit", яка поєднує динамічний ігровий процес з заспокійливою візуальною стилістикою. Актуальність теми зумовлена зростаючою популярністю відеоігор та потенціалом для розвитку української відеоігрової індустрії. Практична цінність проекту полягає у створенні нового ігрового продукту, що відповідає сучасним тенденціям та сприяє популяризації української культури. (en) The research is dedicated to the development of the rhythm game "Balls Rush" in the style of "Smash Hit," combining dynamic gameplay with a calming visual style. The relevance of the topic is due to the growing popularity of video games and the potential for the development of the Ukrainian video game industry. The practical value of the project lies in creating a new gaming product that meets modern trends and promotes Ukrainian culture.Документ Комп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчислень(2024) Руденко, Артем Григорович; Rudenko, A. H.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для моделювання соціальних явищ. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати соціальне явище рекламної кампанії на базі моделі Лоткі-Вольтерра. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for modeling social phenomena. A computer program has been created that makes it possible to simulate the social phenomenon of an advertising campaign based on the Lotky-Volterra modelДокумент Розробка full-stack комерційного веб-сайту засобами React.js та Express.js(2024) Дужич, Денис Валентинович; Duzhych, D. V.(ua) У сучасному світі інтернет-додатки та веб-сайти часто є невід’ємною частиною бізнес-діяльності. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню та розробці комерційного веб-сайту типу онлайн магазин на прикладі веб-сайту піцерії. Досліджується процес створення сайту від ідеї до реалізації, включаючи вибір технологічного стеку, розробку front-end та back-end, дизайн інтерфейсу, взаємодії з базою даних та програмування. (en) In the modern world, web applications and websites often are an integral part of business activity. This qualification work is dedicated to the design and development of a commercial website using React.js and Express.js. It explores the process of creating a website from idea to implementation, including the choice of technology stack, interface design, database interaction and programming.Документ Розробка мобільного додатку для аналізу сумісності відеоігор з конфігурацією ПК(2024) Сидоренко, Карина Олександрівна(ua) Дипломна робота складається із 82 сторінок тексту формату А4, включаючи 36 рисунків, 4 таблиць, посилання на 26 літературні джерела та 4 додатків. Метою роботи є дослідження, аналіз та розробка мобільного додатку на платформі Android для аналізу сумісності відеоігор з конфігурацією пк, з метою підвищення безпеки та вдосконалення мобільного додатку. У роботі були використані методи аналізу вимог, проектування та програмування на мові Java з використанням середовища розробки Android Studio. Результатом є розроблений застосунок, який включає в себе функціонал сумісності відеоігор з конфігурацією комп’ютерних вимог та характеристик користувача. Новизна роботи полягає у розробці зручного та ефективного інструменту для використання на Android платформі. Рекомендації щодо використання результатів роботи включають можливість розширення функціоналу застосунку та адаптацію його під конкретні потреби додатку. (en) The thesis consists of 82 pages of text in A4 format, including 36 figures, 4 tables, references to 26 literary sources and 4 appendices. The purpose of the work is research, analysis and development of a mobile application on the Android platform to analyze the compatibility of video games with a PC configuration, with the aim of increasing security and improving the mobile application. The work used the methods of requirements analysis, design and programming in the Java language using the Android Studio development environment. The result is a developed application that includes video game compatibility functionality with configuration of computer requirements and user characteristics. The novelty of the work consists in the development of a convenient and effective tool for use on the Android platform. Recommendations for using the results of the work include the possibility of expanding the functionality of the application and adapting it to the specific needs of the application.Документ Розробка системи контролю етапів проходження дипломного проєктування(2024) Міхальов, Владислав Валерійович; Mikhalov, V. V.(ua) В Кваліфікаційній роботі описано загальні підходи до організації дипломного проєктування у закладах вищої освіти. Проаналізовано існуючі застосунки та засоби розробки таких за стосунків, зокрема: веб-фреймворки NestJs та ReactJs, системи керування базами даних. Визначено специфікації вимог до системи контролю етапів проходження дипломного проєктування та описано етапи проєктування і реалізації бази даних. Детально описано принципи роботи з веб-сервісом контролю етапів проходження дипломного проєктування, а саме: загальний функціонал, функціонал адміністратора, функціонал викладача, функціонал студента та процедура встановлення системи. (en) The Qualification Work describes general approaches to the organization of diploma design in higher education institutions. Existing applications and tools for developing such relationships were analyzed, in particular: web frameworks NestJs and ReactJs, database management systems. The specifications of the requirements for the control system of the stages of diploma design are defined and the stages of design and implementation of the database are described. The principles of working with the web service for monitoring the stages of diploma design are described in detail, namely: general functionality, administrator functionality, teacher functionality, student functionality and the system installation procedure.Документ Розробка веб-додатку для генерації привітань засобами React JS та Spring(2024) Оришечко, Дмитро Андрійович; Oryshechko, O. A.(ua) Створення веб-сервісу, що використовує нейромережі для створення привітань, стає актуальним завданням в умовах зростаючої популярності впровадження машинного навчання в веб-додатки. Розроблений інструмент надає послуги зі створення персоналізованих привітань, що є цінним для соціальних мереж, маркетингових задач та просування особистого бренду. (en) Creating a web service that uses neural networks to generate greetings is becoming a pressing task in the face of the growing popularity of implementing machine learning in web applications. The developed tool provides services for creating personalized greetings, which is especially valuable for social networks, business marketing tasks, and personal brand promotion.Документ Розробка веб-сайту інтернет-магазину будівельних матеріалів засобами React JS та MySQL(2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Rafeiev, D. I.(ua) У роботі представлено результати розробки веб-сайту для інтернет-магазину будівельних матеріалів, створеного за допомогою технологій React JS та MySQL. Цей інтернет-магазин надає користувачам можливість переглядати товари, здійснювати замовлення, розраховувати кількість та вартість матеріалів залежно від заданої площі за допомогою вбудованого калькулятора. (en) This paper presents the results of developing an online building materials store website using React JS and MySQL technologies. The online store allows users to browse products, place orders and calculate the quantity and cost of materials based on the specified area using a built-in calculator.