Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Прикладна спрямованість математичних методів фізики у педагогічному університеті: вікове рівняння
    (2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.
    (uk) Стаття присвячена проблемі забезпечення міждисциплінарної інтеграції навчальних дисциплін щодо вивчення фізики з урахуванням специфіки її викладання у педагогічному університеті. Математичні методи фізики є одним із засобів введення студентів у пізнавальну діяльність, що визначається змістом курсів загальної і теоретичної фізики. Реалізація прикладної спрямованості математичних методів фізики у процесі вивчення радіоактивності уможливлює унаочнення розв’язання однієї з проблем ядерної фізики – визначення періоду напіврозпаду радіоактивного ядра. Навчання фізики на засадах принципу циклічності уможливлює апроксимацію циклу наукового пізнання природи на процес навчання фізики. Забезпечення спадкоємності курсів загальної фізики, математичних методів фізики і теоретичної фізики є однією з умов підвищення ефективності навчання фізики у педагогічному університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексне представлення співвідношень невизначеностей у процесі підготовки майбутніх учителів фізики
    (2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprygora, N. V.
    (uk) У статті наведено варіант комплексного представлення співвідношень невизначеностей на засадах наступності і циклічності навчання фізики у педагогічному університеті. Варіативність методів введення співвідношень невизначеності уможливлює їх застосування до виконання напівкількісних оцінок явищ мікросвіту, узгодити корпускулярні та хвильові властивостей мікрочастинок, виявити критерії застосовності до них понять класичної механіки.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади моделювання методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах
    (2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.
    (uk) У статті розглядаються науково-методологічні засади побудови моделі методичної системи навчання математичних методів фізики у курсі теоретичної фізики педагогічного університету з урахуванням відповідних педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.