Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Реалізація прикладної спрямованості навчання математичних методів фізики на основі інформаційно-комунікаційного підходу: задача про атом гідрогену(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprygora, N. V.(uk) В статті обґрунтовано доцільність реалізації інформаційно-комунікаційного підходу до навчання студентів математичних методів фізики і теоретичної фізики. Розкриті методичні можливості запровадження у навчальний процес прикладних математичних пакетів, що сприяє підвищенню якості фізико-математичної підготовки майбутніх вчителів і викладачів фізики, розвитку їх інтелектуальних здібностей, формуванню професійної культури в галузі фізико-математичних наук, які будуть жити і працювати в інформаційному суспільстві. Представлено один з варіантів реалізації прикладної спрямованості навчання математичним методам фізики з позицій квантово-механічного опису стану електрона в одновимірному центральносиметричному полі ядра атома гідрогену. Розрахунок поліномів Лаґерра, нормувальних коефіцієнтів радіальних складових хвильових функцій та розподілу густини ймовірності перебування електрона в атомі здійснено за допомогою інформаційного математичного пакету Mathcad.Документ Прикладна спрямованість математичних методів фізики у педагогічному університеті: вікове рівняння(2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Стаття присвячена проблемі забезпечення міждисциплінарної інтеграції навчальних дисциплін щодо вивчення фізики з урахуванням специфіки її викладання у педагогічному університеті. Математичні методи фізики є одним із засобів введення студентів у пізнавальну діяльність, що визначається змістом курсів загальної і теоретичної фізики. Реалізація прикладної спрямованості математичних методів фізики у процесі вивчення радіоактивності уможливлює унаочнення розв’язання однієї з проблем ядерної фізики – визначення періоду напіврозпаду радіоактивного ядра. Навчання фізики на засадах принципу циклічності уможливлює апроксимацію циклу наукового пізнання природи на процес навчання фізики. Забезпечення спадкоємності курсів загальної фізики, математичних методів фізики і теоретичної фізики є однією з умов підвищення ефективності навчання фізики у педагогічному університеті.Документ Теоретико-методологічні засади моделювання методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) У статті розглядаються науково-методологічні засади побудови моделі методичної системи навчання математичних методів фізики у курсі теоретичної фізики педагогічного університету з урахуванням відповідних педагогічних умов.Документ Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.Документ Поліпарадигмальність як методологічна система координат до осмислення трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) В статті представлені результати дослідження трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах з позицій поліпарадигмальної методологічної системи координат, починаючи з середини 50-х років минулого століття. Результати дослідження представлені у вигляді відповідної періодизації еволюції дидактичних підходів від формально-логічного до компетентнісного.