Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Донець, Наталія Володимирівна; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті аналізуються переваги й недоліки виконання (на прикладі роботи з курсу загальної фізики «Механіка») студентами нефізичних спеціальностей віртуальних фізичних досліджень у порівнянні з реальними дослідженнями.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасного навчального модуля «кулька-01» при вивченні механіки в курсі загальної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ковальова, Олеся Сергіївна; Величко, Степан Петрович
    (uk) В статті описано новий навчальний модуль «Кулька-01» та можливості його впровадження у навчальний процес під час вивчення розділу «Механіка» в курсі загальної фізики вищого навчального закладу. Навчальний модуль «Кулька -01» відноситься до засобів навчання, які передбачають широке впровадження та реалізацію засобів інформаційно-комунікативних технологій, що дозволяє при вивченні розділу «Механіка» виконувати низку оригінальних навчальних дослідів та експериментальних дослідницьких завдань, характерних проведенням досить вагомого якісного та кількісного аналізу траекторії і параметрів руху досліджуваних об’єктів (кульок). Окреслено перспективи використання створеного модуля під час вивчення розділу «Механіка» за програмами курсу загальної фізики для вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Use of ict in the study of nuclear physics
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Velychko, Stepan Petrovych; Shulga, Sergii Wolodymyrowych; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті розглянуто окремі аспекти методики фізики, які можуть бути покладені в основу розробки та удосконалення програмних засобів для моделювання фізичних явищ та процесів з розділу «Атомна і ядерна фізика», створення майбутньої віртуальної фізичної лабораторії та вироблення методики її впровадження у навчальний процес середньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Організація підготовчої діяльності учнів до олімпіади з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мірошниченко, Олександр Іванович; Садовий, Микола Ілліч
    (uk) Фізичні олімпіади, як одна з найбільш масових форм позакласної роботи з учнями, не можуть носити відокремлений характер і бути відірваними від усього навчального процесу. Один з можливих шляхів поліпшення якості навчання є вдосконалення структури олімпіад, змісту олімпіадних завдань, методики їх організації та проведення, а також впровадження факультативу з розв’язання олімпіадних задач з фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота студентів при вивченні загального курсу фізики: планування, впровадження, контроль
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Царенко, Олег Миколайович
    У роботі проведено дослідження особливостей планування та орагнізації самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики. Значна увага приділена прийомам активізації розумової діяльності студентів через впровадження принципу проблемності у різні форми навчального процесу.