Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
9 результатів
community.search.results.head
Документ Застосування інформаційно-цифрових ресурсів у навчанні фізики та технічних дисциплін(ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Е. М.; Tryfonova, О.(ua) У статті акцентована увагу на проблемах організації освітнього процесу з фізики та технічних дисциплін у вищій школі. Аргументовано необхідність розвитку у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій інформаційно-цифрової компетентності в умовах цифровізації українського суспільства. У статті виділено основні компоненти інформаційно-цифрових ресурсів.Документ Актуальні напрямки підготовки майбутніх учителів біології(2018) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, Nadezhda(uk) Екологічна освіта розглядається як цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості, основа для формування екологічної культури, вагома складова системи національного виховання учнівської та студентської молоді. Екологічна компетентність майбутніх учителів біології сьогодні визначається як здатність застосовувати екологічні знання й досвід у життєвих ситуаціях, керуючись пріоритетністю екологічних цінностей і відповідальністю за екологічні наслідки власної діяльності. Форми екологічного виховання вдосконалюються і ґрунтуються на інтерактивній взаємодії, в основі якої лежать принципи особистісно-орієнтованого навчання.Документ Розв’язування вибраних задач високого рівня складності в обсязі програм і змісту шкільного курсу фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) У статті порушено проблеми розв’язування задач високого рівня складності з електродинаміки за умов обмеження використання теоретичних основ рамками шкільного курсу фізики.Документ Проблеми викладання понять континуального та дискретного в курсі фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) У даній статті розглядається матеріал, який дасть змогу підвищити науковість викладання фізики при вивченні базових понять фізики.Документ Формування високопрофесійного викладача з урахуванням особистих його якостей як основна сучасна складова діяльності вищого навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович(uk) У статті йдеться про актуальні педагогічні проблеми, що виникають на сучасному етапі суспільного розвитку у зв'язку із підготовкою високопрофесійних педагогічних кадрів для вищої професійної школи. Розкриваються тісно взаємопов’язані особисті якості, як це випливає із аналізу взаємозв'язків у соціумі та культури і освіти, які є досить вагомими і значущими для формування педагогічних компетентностей та авторитету викладача педагогічного вищого навчального закладу.Документ Використання мультимедійних технологій у фізичному експерименті з ядерної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович(uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання для моделювання фізичного експерименту з квантової фізики.Документ Дотримання принципу науковості при формуванні у майбутніх викладачів природничих дисциплін сучасної наукової картини світу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Трифонова, Олена Михайлівна(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі формування у майбутніх викладачів природничих дисциплін сучасної наукової картини світу.Документ Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання за кредитно-модульною системою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Денисов, Денис Олександрович(uk) Розглядаються основні засади застосування індивідуальних навчально-дослідницьких завдань за кредитно-модульною системою підготовки фахівців у вищій школі.Документ Вища освіта в Україні і болонський процес(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Нікулін, Олександр Васильович; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті визначені основні проблеми входження України в європейський освітній простір вищої школи.