Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
6 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Фундаменталізація змісту навчання математичних методів фізики в педагогічних університетах(2015) Подопригора, Наталія ВолодимирівнаДокумент Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Донець, Наталія Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті аналізуються переваги й недоліки виконання (на прикладі роботи з курсу загальної фізики «Механіка») студентами нефізичних спеціальностей віртуальних фізичних досліджень у порівнянні з реальними дослідженнями.Документ Використання сучасного навчального модуля «кулька-01» при вивченні механіки в курсі загальної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ковальова, Олеся Сергіївна; Величко, Степан Петрович(uk) В статті описано новий навчальний модуль «Кулька-01» та можливості його впровадження у навчальний процес під час вивчення розділу «Механіка» в курсі загальної фізики вищого навчального закладу. Навчальний модуль «Кулька -01» відноситься до засобів навчання, які передбачають широке впровадження та реалізацію засобів інформаційно-комунікативних технологій, що дозволяє при вивченні розділу «Механіка» виконувати низку оригінальних навчальних дослідів та експериментальних дослідницьких завдань, характерних проведенням досить вагомого якісного та кількісного аналізу траекторії і параметрів руху досліджуваних об’єктів (кульок). Окреслено перспективи використання створеного модуля під час вивчення розділу «Механіка» за програмами курсу загальної фізики для вищих навчальних закладів.Документ Use of ict in the study of nuclear physics(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Velychko, Stepan Petrovych; Shulga, Sergii Wolodymyrowych; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглянуто окремі аспекти методики фізики, які можуть бути покладені в основу розробки та удосконалення програмних засобів для моделювання фізичних явищ та процесів з розділу «Атомна і ядерна фізика», створення майбутньої віртуальної фізичної лабораторії та вироблення методики її впровадження у навчальний процес середньої школи.Документ Організація підготовчої діяльності учнів до олімпіади з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мірошниченко, Олександр Іванович; Садовий, Микола Ілліч(uk) Фізичні олімпіади, як одна з найбільш масових форм позакласної роботи з учнями, не можуть носити відокремлений характер і бути відірваними від усього навчального процесу. Один з можливих шляхів поліпшення якості навчання є вдосконалення структури олімпіад, змісту олімпіадних завдань, методики їх організації та проведення, а також впровадження факультативу з розв’язання олімпіадних задач з фізики.Документ Самостійна робота студентів при вивченні загального курсу фізики: планування, впровадження, контроль(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Царенко, Олег МиколайовичУ роботі проведено дослідження особливостей планування та орагнізації самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики. Значна увага приділена прийомам активізації розумової діяльності студентів через впровадження принципу проблемності у різні форми навчального процесу.