Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспект
    (2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталия Владимировна; Podopygora, N.
    (uk) В статті представленні практичні розробки автора щодо комплексного вирішення проблеми навчання майбутніх вчителів математичному моделюванню як методу навчання фізики: на початковому етапі систематичного вивчення фізики, ІІ закону Ньютона, закону Ампера.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація адаптаційної функції навчального експерименту у процесі профільного навчання фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сальник, Ірина Володимирівна
    (ua) В статті розглянуто проблеми адаптації учнів до умов профільного навчання фізики в старшій школі. Звертається увага на взаємопов’язане використання віртуального та реального навчального експерименту, що дозволить реалізувати в процесі навчання фізики вимоги сучасної освіти та сприятиме успішній адаптації учнів в нових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація матеріального забезпечення для виконання експериментальних завдань до вивчення основ фотометрії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Вовкотруб, Віктор Павлович
    (ua) Розглядаються варіанти модернізації навчального обладнання в плані створення умов для реалізації вимог профільних навчальних програм з фізики до експериментального вивчення основ фотометрії.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація самостійної роботи студентів у фізичному практикумі з атомної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шульга, Сергій Володимирович; Шульга, Сергей Владимирович; Shulga, S. V.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.
    (uk) Упровадження кредитно-трансферної системи у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців з вищою освітою, і зокрема підготовки вчителів фізики, передбачає значне розширення самостійної пізнавальної діяльності у навчально-виховному процесі кожного студента, включаючи і виконання фізичного практикуму з усіх розділів загального курсу фізики, де особливе місце посідає фізика атома і атомного ядра. На основі детального аналізу попередніх досліджень, навчальних посібників і методичних рекомендацій зроблено узагальнення про доцільність розвитку самостійної роботи студентів з фізики в педагогічних університетах на основі широкого впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій, що актуалізують проблему інтеграції реального і віртуального навчальних експериментів з розділу фізики атома і атомного ядра. Показано,що з цією метою створювані програмні продукти мають бути розробленими з урахуванням наявності різних модулів, що забезпечують багатофункціональність запропонованого навчального комплекту для виконання фізичного практикуму й індивідуальних навчальних завдань з відповідного розділу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Величко, Степан Петрович; Іваній, Володимир Степанович; Мороз, Іван Олексійович; Ткаченко, Юлія Анатоліївна; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; John, V. S.; Frost, I. A.; Tkachenko, Y. A.
    (uk) Автори статті переконливо доводять, що така нова наукова галузь, як нанотехнології, є пріоритетним науковим напрямком розвитку технологій у ХХІ столітті. Доводиться, що актуальність цієї галузі не викликає сумнівів. Відтак, підготовка майбутніх фахівців у галузі нанотехнологій повинна передбачати ознайомлення учнів із основами нанотехнологій уже у загальноосвітній школі і має стати актуальним завданням шкільної фізичної освіти.Поряд із зазначеним сучасні обставини, що пов’язані із постійним реформуванням та вдосконаленням змісту і методики навчання фізики в середній школі у світлі вимог науково-технічного прогресу, породжують і вельми вагому для шкільної освіти суперечність між потребою формування уявлень про нанотехнології в учнів і недостатньою розробленістю низки методичних питань, які пов’язані як зі змістом, так і з процесом представлення їх у шкільній фізичній освіті. У статті розглянуто методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільному курсі фізики, що обумовлені на сьогодні можливостями розробки спеціальних курсів. Такі курси можуть бути обов’язковими у ході вивчення курсу фізики, можуть бути навчальним предметом за вибором учнів, що реалізується за рахунок шкільного компонента навчального плану. У статті даються конкретні рекомендації щодо методів, форм і засобів для такого елективного курсу. Разом з тим зазначається, що у процесі викладання подібного спецкурсу з нанотехнологій можуть бути широко запровадженні засоби інформаційно-комунікаційних технологій, як це має місце у посібнику для вчителів фізики, який рекомендовано Міністерством освіти і науки України для вивчення рідких кристалів у середній загальноосвітній школі і був відзначений у 2015 році Почесним дипломом лауреата на конкурсі «Видатні науково-практичні досягнення в освіті»
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ефективності методичної системи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Соменко, Дмитро Вікторович
    (uk) У статті відображаються результати експериментальної перевірки ефективності методики розвитку пізнавальної активності студентів педагогічних університетів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Studying of lenses and their properties
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Трифонова, Олена Михайлівна; Trifonova, Olena Mihailovna
    (UA) В статі розглядається експериментальна методика навчання поширення світла у лінзах, призмах, плоских пластинках та у посудині з водою.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація синергетичних принципів у контексті функціонування системи шкільного фізичного експерименту
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сальник, Ірина Володимирівна
    (UA) В статті проводиться аналіз поняття «синергетичний підхід», розглядаються питання запровадження синергетичного підходу в системі освіти та шляхи практичної реалізації синергетичних принципів в системі шкільного фізичного експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження технології структурування навчального матеріалу в курсі фізики напівпровідників
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Царенко, Олег Миколайович
    (UA) Розглядається розробка та впровадження технології структурування навчального матеріалу в курс фізики напівпровідників, що підвищує інтерес до її вивчення та сприяє активізації самостійної дослідницької діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування у студентів вищих навчальних закладів дослідницько-експериментальних навиків роботи із сучасними спектральними приладами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Ковальов, Сергій Григорович; Ковальов, Юрій Григорович
    (UA) У статті розглянуто оригінальну лабораторну роботу з градуювання та налаштування спектрометра від універсального навчального комплекту "Спектрометр 01" та її методичне забезпечення з елементами синергетичного підходу.