Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Самонавчання майбутніх учителів природничих дисциплін як умова модернізації освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Терещенко, Оксана Василівна; Терещенко, Оксана Васильевна; Tereshchenko, Oksana Vasylivna; Ярова, Лариса Олегівна; Яровая, Лариса Олеговна; Yarova, Larysa Olegivna; Громова, Тетяна Валеріївна; Громова, Татьяна Валерьевна; Gromova, Tatiana Valerievna
    (uk) В статті розглянуті проблеми самонавчання майбутніх учителів природничих дисциплін. Визначено передумови масового характеру самонавчання. Виявлено умови ефективного самонавчання майбутніх учителів природничих дисциплін: компетентнісний підхід, психолого-педагогічний супровід самостійної роботи студентів, інформатизація освіти, синергетичний підхід до організації освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні курсу «мікробіологія, вірусологія, імунологія»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Терещенко, Оксана Василівна; Громова, Тетяна Валеріївна; Плющ, Валентина Миколаївна; Громова, Татьяна Валериевна; Терещенко, Оксана Васильевна; Плющ, Валентина Николаевна; Gromova, Tatiana Valerievna; Tereshchenko, Oksana Vasylivna; Plyushch, Valentina Nikolayevna
    (ua) У представленій статті проаналізовано основні погляди вчених у галузі педагогіка на специфіку трактування поняття самостійна робота студентів та основних видів її впровадження у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. Розроблено та впроваджено систему різноманітних форм і видів самостійної роботи для майбутніх лікарів при вивченні такої фахової дисципліни, як «Мікробіологія, вірусологія, імунологія». Визначено педагогічні умови ефективності застосування самостійної роботи майбутніх лікарів у процессі їх професійної підготовки: чітка постановка пізнавальних завдань; знання студентом способів її виконання (алгоритму дії); чітке визначення викладачем форм звітності, обсягу роботи, термінів її подання; визначення видів консультаційної допомоги; різноманітність видів і форм самостійної роботи; визначені критерії оцінки самостійної роботи.