Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо написання та оформлення магістерських робіт
    (2024) Боброва, Марія Сергіївна; Дефорж, Ганна Володимирівна; Аркушина, Ганна Феліксівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлія Володимирівна
    (ua) Методичні рекомендації призначені для студентів для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія), предметної спеціальності: 014.06 Середня освіта (Хімія), поєднаної предметної спеціальності: 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), освітньо-професійної програми: Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров'я людини), денної та заочної (дистанційної) форм навчання включають як загальні положення щодо освітнього ступеня «магістр», так і детальні вимоги до змісту та структури робіт, рекомендації щодо особливостей оформлення кожного елементу роботи, інформацію щодо підготовки, порядку та процедури захисту магістерських робіт, інформацію про контроль за виконанням та рецензування робіт. Особлива увага приділена критеріям оцінювання магістерських робіт та процедури їх захисту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування експериментаторських умінь під час виконання лабораторних робіт з хімії в навчанні природничих наук
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дефорж, Ганна Володимирівна; Дефорж, Анна Владимировна; Deforzh, Hanna; Чередник, Діана Степанівна; Чередник, Диана Степановна; Cherednyk, Diana Stepanivna
    (uk) У статті розглядаються особливості формування експериментаторських вмінь та навичок студентів шляхом організації лабораторних робіт. Обґрунтовується зміст, структура та завдання лабораторних робіт з хімії в процесі практичної підготовки майбутніх спеціалістів. Навчальний хімічний експеримент – це метод навчання, в основі якого лежить науковий підхід, який формує науковий світогляд людини.