Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
18 результатів
community.search.results.head
Документ В. О. Сухомлинський і реформування фізичної освіти з загальноосвітній школі(2004) Вовкотруб, Віктор Павлович; Величко, Степан Петрович; Коршак, Євгеній Васильович; Подопригора, Наталія ВолодимирівнаДокумент Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Донець, Наталія Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті аналізуються переваги й недоліки виконання (на прикладі роботи з курсу загальної фізики «Механіка») студентами нефізичних спеціальностей віртуальних фізичних досліджень у порівнянні з реальними дослідженнями.Документ Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі навчання фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Бузько, Вікторія Леонідівна; Величко, Степан Петрович(uk) Представлені методи і прийоми здійснення міжпредметних зв'язків фізики з іншими дисциплінами (біологією, хімією, історією, літературою). Висвітлені питання екологічного виховання учнів. Розглянуто теоретико-методологічні особливості використання сучасних комп'ютерно орієнтованих засобів навчання з метою реалізації між предметних зв’язків.Документ Посилення ролі самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівця з вищою освітою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Слободяник, Ольга Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглядається роль самостійної роботи у підготовці фахівця з вищою освітою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; сформульовані методичні рекомендації для ефективної організації самостійної роботи; виокремлено основні види самостійної роботи студентів за цільовим призначенням.Документ Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Величко, Степан Петрович; Неліпович, Віктор Володимирович(uk) Аналізуються зміст, структура та методика реалізації спецкурсу у процесі підготовки майбутніх вчителів та для ефективного запровадження ІКТ у вивченні рідких кристалів.Документ Шкільний фізичний експеримент як чинник розвитку самостійної пізнавально-пошукової діяльності школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кузьменко, Ольга Степанівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті пропонується нове навчальне обладнання для удосконалення методики і техніки шкільного фізичного експерименту, що спонукає пізнавально-пошукову та самостійну роботу школярів при вивченні фізичних явищ, понять, теорій. Аналізується доцільність розробки інтегрованого навчального експерименту з фізики та створення відповідних комплектів обладнання для навчальних цілей.Документ Сучасне освітнє середовище та його вплив на природничо-математичну і технічну освіту(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Величко, Степан Петрович(uk) Аналізуються сучасні уявлення поняття „освітнє середовище” та основні напрямки формування його засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Робиться спроба взаємно обумовлено оцінити вплив створеного освітнього середовища на природничо- математичну і технічну освіту.Документ До проблеми вдосконалення навчального експерименту з фізики засобами новітніх інформаційних технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Петриця, Андрій Назарович; Величко, Степан Петрович(uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати створення нового підходу до застосування, модернізації змісту, методики і технології виконання значної частини шкільного фізичного експерименту використовуючи персональний комп’ютер.Документ Навчальний прилад для дослідження деформації пружних тіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Демидов, Роман Володимирович; Величко, Степан Петрович(uk) У статті на основі результатів комплексного аналізу системи шкільного фізичного експерименту, як невід`ємної і динамічної складової навчально – виховного процесу з фізики, робляться висновки про можливі напрямки удосконалення та забезпечення високого рівня фізичної освіти сучасними навчальними комплектами і засобами експериментування. Як один з прикладів розглянуто полігон, який представлений як навчальна установка для дослідження пружних властивостей різних об`єктів, рекомендується низка лабораторних робіт на його основі дослідницького характеру, описується дослідницьке завдання, яке передбачає активну самостійну пізнавальну діяльність учнів і можливість його розвитку для забезпечення варіативності виконання лабораторних робіт в умовах сучасного навчання фізики.Документ Активізація пізнавально-пошукової діяльності учнів з електротехніки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кузьменко, Ольга Степанівна; Величко, Степан Петрович(uk) Оволодіння навчальним матеріалом, розвиток і виховання особистості в процесі навчання відбувається лише за умови прояву її високої активності в навчально-пізнавальній діяльності. Організована діяльність, у якій людина бере участь без бажання, практично не розвиває її.